Weet je wat ik in Belgiê wel mis, waar je misschien werk van kan maken... is een facebook pagina van Bel stadions.
Wel, waarom ? Als ik soms wedstrijden of stadions gaan bezoeken die op mijn lijstje staan of uitkomen in mijn planning vind ik soms niets terug van hoe hun stadion eruit ziet. Een facebook pagina met regelmatig foto's, volgers etc... kan je ook meer foto's verkrijgen van lokale mensen/fans/spelers van de stadions en zo meer in kaart brengen. Zo ben ik 3 jaar geleden met de fiets vanuit Antwerpen naar een wedstrijd gaan kijken op Bas-Oha (Luik), waar je praktisch niets van terug vond. (
http://levydays.blogspot.be/2013/07/bas ... e-0-1.html ).
Mocht je dit ooit overwegen, zou heel fijn zijn, er zijn groundhoppers genoeg in Belgiê die heel veel foto's hebben van wedstrijden, stadionbezoeken... die je kan delen op die pagina en zo ook anderen al meer info kan verschaffen over een wedstrijd als ze deze willen bezoeken. Dit in combinatie met oude foto's van stadions, eventueel met fans en sfeer. Je hebt er al een pak mooie op je website.
In ieder geval, mijn foto's van mijn website mag je er absoluut voor gebruiken ! Vandaag mij even kunnen verdiepen in de website en topwerk !