Probleem afbeeldingen

Probleem afbeeldingen

Berichtdoor Chimaera » di 17 sep 2013, 12:33

Zoals jullie ongetwijfeld al opgemerkt hebben is na mijn eigen Photobucket-account (grotendeels gebruikt voor Arch4MC) nu ook deze van Belstadions getroffen door het bandbreedte-probleem. Daardoor zijn niet alleen de foto's van stadions vervangen door het welbekende "look who's popular!"-icoon maar tevens alle symbooltjes in de lijsten (voetbal, basketbal, polyvalent...) wat deze lijsten moeilijk leesbaar maakt. Ik zoek naar een oplossing. Suggesties zijn welkom.
Chimaera
Beheerder

Re: Probleem afbeeldingen

Berichtdoor Piussi » vr 20 sep 2013, 14:23

Chimaera schreef:Zoals jullie ongetwijfeld al opgemerkt hebben is na mijn eigen Photobucket-account (grotendeels gebruikt voor Arch4MC) nu ook deze van Belstadions getroffen door het bandbreedte-probleem. Daardoor zijn niet alleen de foto's van stadions vervangen door het welbekende "look who's popular!"-icoon maar tevens alle symbooltjes in de lijsten (voetbal, basketbal, polyvalent...) wat deze lijsten moeilijk leesbaar maakt. Ik zoek naar een oplossing. Suggesties zijn welkom.

Kun je die icoontjes niet op de server van de site zetten? En voor afbeeldingen gebruik ik tinypic.
Afbeelding
Piussi

Berichtdoor Chimaera » za 21 sep 2013, 10:25

Piussi schreef:
Chimaera schreef:Zoals jullie ongetwijfeld al opgemerkt hebben is na mijn eigen Photobucket-account (grotendeels gebruikt voor Arch4MC) nu ook deze van Belstadions getroffen door het bandbreedte-probleem. Daardoor zijn niet alleen de foto's van stadions vervangen door het welbekende "look who's popular!"-icoon maar tevens alle symbooltjes in de lijsten (voetbal, basketbal, polyvalent...) wat deze lijsten moeilijk leesbaar maakt. Ik zoek naar een oplossing. Suggesties zijn welkom.

Kun je die icoontjes niet op de server van de site zetten? En voor afbeeldingen gebruik ik tinypic.
Er zullen wel alternatieven zijn maar het zal handenvol werk kosten om alles over te zetten en alle links aan te passen.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Antwerp1880 » di 13 jun 2017, 10:44

Hoe kan ik foto's van mijn computer op dit forum zetten?
Antwerp1880

Berichtdoor kerelb » wo 14 jun 2017, 08:14

Antwerp1880 schreef:Hoe kan ik foto's van mijn computer op dit forum zetten?

nee, best je foto's uploaden naar google foto's (of gelijkaardige service) en dan de link naar de afbeelding hier op het forum plaatsen in de [ img][ /img] container. Begin alvast met stap 1, we helpen je wel verder met stap 2 indien het niet lukt :-)
kerelb

Keer terug naar Mededelingen & Suggesties