vinmat schreef:Was het maar waar, deze arme student heeft er het geld niet voor.Op het oog lijkt het indrukwekkender dan Camp Nou vreemdgenoeg, want de capaciteit is lager. Veel plezier in Madrid!
witn schreef:Bedankt, ik had het ook niet verwacht dat ik nog in Madrid zou geraken. Maar als je met wat maten achter de examens wat zat achter de toog zit, kan er opeens een hoop worden gepland.![]()
Real Madrid speelt tegen Bate in de periode dat wij daar zullen zijn. Alleen spijtig genoeg zijn de tickets aan de dure kant om een match live mee te maken. (60€ dacht ik tegen zo'n kleine ploeg)
Btw, ik zal in Madrid zijn met Anderlechtfans, die gaan geen zo'n geestige avond tegemoet.
Chimaera schreef:Dus je kon vanop je plaatsen de kleine baklijn en het doel aan jouw kant niet zien? Dat is slechte constructie. Toen ik het stadion bezocht in 2000 (museum en op de tribune, centraal op de tweede ring links van waar je zat) had ik wel een vlekkeloos zicht op het veld. Blijkbaar is dat vanaf de hoogste ring niet het geval.
Alles mag binnen van wat je koopt in het stadion, voor we de trappen op wilden om naar ons vak te gaan stonden er stewards om te kijken dat we niets meehadden dat we niet hadden gekocht in het stadion. Real moet er ook aan verdienen évinmat schreef:Mooie foto's! Maar inderdaad een rotzooi na afloop. Blijkbaar mag ook alles mee naar binnen?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=450648 (laatste pagina's)Westelfan schreef:Heeft er iemand recentere foto's van het stadion in bilbao?
Keer terug naar Buitenlandse Stadions & Arena's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast