Ik heb het er vorige week al even over gehad in de topic over het Edmond Machtensstadion, omdat het nieuwe RWDM daar zou willen spelen. RWDM wilde eerst het stamnummer van Waterloo (vierde klasse) maar die club werd (tot grote tevredenheid van White Star dat ook in het stadion in Molenbeek speelt) overgenomen door Union. Dan werd geaasd op dat van Ath (derde klasse) maar ook Schaarbeek wilde dat. Nu is het dus het stamnummer van Standaard Wetteren geworden? Dan neem ik aan dat Schaarbeek dat van Ath te pakken heeft/krijgt.Stoemper schreef:Geen idee of het hier thuis hoort, maar (het nieuwe) RWDM heeft het stamnummer van Standaard Wetteren gekocht en kan hierdoor volgend seizoen in bevordering aantreden..
02/05/'15
Patro Eisden MM is gestart met de voorbereidingswerken voor het nieuwe seizoen.
Het bewateringssysteem van het a-veld zal hersteld worden en de grasmat zal klaargemaakt worden voor het nieuwe seizoen.
Er worden ook verbeteringswerken uitgevoerd in verband met
de veiligheid voor het nieuwe seizoen.
De staantribune zal oa. omgebouwd worden tot een zittribune.
WimWint schreef:Bij Patro Eisden zijn ze ook van plan om erbij te geraken. Een tijdje geleden heb ik een artikel gelezen met de voorzitter van Patro. Hij vertelde er alles aan te doen, en dat als zijn ploeg verplicht moest zakken naar de amateur reeks dat hij er de brui aan zou geven.
Er is rond het stadion nog wel plaats voor uitbreiding.
En dit vind ik terug op hun site:02/05/'15
Patro Eisden MM is gestart met de voorbereidingswerken voor het nieuwe seizoen.
Het bewateringssysteem van het a-veld zal hersteld worden en de grasmat zal klaargemaakt worden voor het nieuwe seizoen.
Er worden ook verbeteringswerken uitgevoerd in verband met
de veiligheid voor het nieuwe seizoen.
De staantribune zal oa. omgebouwd worden tot een zittribune.
Misschien moet één van de licentievoorwaarden bij het opstarten van dit systeem ook de ligging zijn? Dat clubs niet teveel in elkaars vaarwater komen. Met uitzondering van de grootsteden uiteraard.
Piussi schreef:op nr10 staat een hele lijst van hoe het eruit gaat zien en daar staat Playoff 3 bij 1e klasse B wel bij.
http://nr10.be/nieuws/competitiehervorm ... enkort-uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast