Tokkie schreef:Robbedoes schreef:Hi Allen,
Geen idee of ik hier op de juiste afdeling zit op deze forum, maar ga het toch proberen.
Samen met mijn broer ben ik een bedrijf gestart omtrent 3D Voetbalstadions. Momenteel hebben wij alle eredivisie stadions beschikbaar, maar zijn wij nu in de voorbereiding aangekomen bij de belgische stadions. Nu komen wij (zoals je waarschijnlijk al zag aankomen) uit Nederland en heb ik persoonlijk gemiddeld tot weinig kennis over de stadions in België.
Nu zijn wij erg benieuwd naar welke stadions we zeker moeten maken, dit mag/kan ook oude stadions zijn. Zolang een supporter maar gelijk herinneringen krijgt als hij het stadion/foto ziet. Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties, en kunnen jullie hulp erg goed gebruiken.
Ik zal even een linkje naar onze website delen zodat je een beeld hebt van wat we maken. (dit is niet bedoeld als reclame!!) : https://reveld.studio/collections/eredi ... d-stadions
Ook doen we Maatwerk of iconische momenten/spelers, zoals bij ons Cruijff e.d.
Ik hoor graag van jullie,
MEt vriendelijke groet,
Robbie
Ik denk dat jullie met het Jan Breydel-stadion (Brugge), het Constant Van den Stock-stadion (Anderlecht) en de Luminus-Arena (Genk) de grootste kans op aankopers hebben.
Het probleem is natuurlijk dat bvb Jan Breydel (normaliter) binnenkort afgebroken wordt voor de bouw van het nieuwe stadion, Anderlecht praat ook al jaren over verhuizen, in Genk zal er de komende jaren niet veel veranderen denk ik. Maar de stadions van Bvb Zulte-Waregem, Mechelen, Antwerp, ... zijn allemaal nog niet af. En wie weet wanneer geraken die af? Als ze überhaupt ooit afgeraken (andere prioriteiten, financiële problemen, geen vergunningen of rechtzaken hiertegen, ...). In Kortrijk gaan ze, in principe, ook binnen enkele jaren beginnen bouwen op een nabijgelegen industrieterrein, in Oostende is het stadion ook nog maar voor de helft gerenoveerd, in Sint-Truiden moet de Jonagoldtribune ook nog steeds afgebroken worden, dan nog te zwijgen van de Freethiel te Beveren, Pierre Cornelis te Aalst, de stadions van Lommel en Deinze... Het stadion van Dender is zo goed als af, maar die hebben dan geen supporters, dus de kans is enorm klein dat je daar klanten zal voor vinden. In Beerschot spreken ze ook al jaren om het Kiel te verlaten voor een nieuw project op Petroleum Zuid. Het Edmond Machtensstadion van RWDM lijkt me nog een kanshebber, RWDM zal niet snel daar vertrekken en die hebben wel nog een redelijke supportersschare. Niet als het historische stadion van Union, die zelfs beschermd is. Den Dreef te Leuven is af, maar 't is nu ook niet dat de supportersschare van OHL zo gigantisch is ... Als het echt moet kunnen jullie wel iets maken van die modernistische cinemazaal van Gent
Zoals je ziet, is belgië Nederland niet (jammer genoeg)
Wow.. wat een informatie. Super bedankt hiervoor, daar kunnen wij zeker wat mee? Wat is eigenlijk de reden waarom heel wat stadions steeds "half" gerenoveerd zijn. Puur geld? Of gewoon slecht gepland. Want vaak is een stadion toch iets waar de gemeente/buurt juist achter staat, dus die zouden zoiets toch zo snel mogelijk klaar willen hebben? Heel benieuwd naar..
Nogmaals super bedankt voor je informatie, erg interessant ook!