Verbouwing "Achter de Kazerne" [18.500 - YR KV Mechelen]

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: Verbouwing "Achter de Kazerne" [18.500 - YR KV Mechelen]

Berichtdoor bnvnrdt » wo 17 okt 2018, 08:43

YellowRedFan schreef:Wat kunnen wij dan verkeerd gedaan hebben in de wedstrijd tegen Cercle als ik vragen mag?
Wij hebben die wedstrijd gewoon onze plicht gedaan, en ze gewonnen.
We stonden op de 9e plaats op die moment, dus voor ons was het seizoen al gedaan.
De enige die baat had bij een overwinning van ons was Waasland Beveren, die zouden degraderen indien Cercle won.

Dus ik zou eerder kijken naar de scheidsrechter en Waasland Beveren bij die wedstrijd.

Trouwens een jaar eerder won Cercle met 3-2 van Mechelen na 0-2 achter gestaan te hebben, zij scoorde ook al hun goals op het einde van de wedstrijd.

Wat betreft de omkoping waarvoor de bestuursleden van kvm vast zitten, ze pleiten blijkbaar allemaal onschuldig, wat toch wil zeggen dat er niet al te veel bewijzen zullen zijn tegen hun.
In tegenstelling tot vertenten, die pleit procedurefouten, dat is zo goed als schuld bekennen...

Maar we zullen wel zien hoe het afloopt.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, weet je wel...
De Media denkt daar uiteraard anders over, want die zijn Mechelen uiteraard al dagen aan een stuk aan het veroordelen zonder bewijzen, en zonder dat er een uitspraak is geweest.

Die wedstrijd kan KV weinig verweten worden, maar kan wel gebruikt worden om nog een wederdienst te vragen...
En onschuldig pleiten zegt niets, er zijn moordenaars die ondanks zware bewijslast hun onschuld volhouden. Feit dat hij nu nog een maand aangehouden blijft, dan hebben ze echt wel de nodige zaken tegen hem. Het gerecht kan hem echt niet aanhouden als dat niet het geval is, dan pleit zijn advocaat hem zo vrij. Feit ook dat Myny nu als eerste blijkt te gaan praten in heel de zaak, kan de beerput toch weer wat extra opentrekken. Maar de vraag is, hoe ver gaan ze doorgaan? KV is niet de enige club die er de afgelopen jaren aan gezondigd heeft.

Ik hoop dat er voor de sportieve sancties snel duidelijkheid komt, om de competitie de komende seizoenen niet allemaal 'onder voorbehoud' te maken. Want ik zie het al gebeuren, als KV in 2020 geschrapt wordt voor feiten in 2018 dan zouden de competities van de voorgaande seizoenen heel andere uitkomsten gekend kunnen hebben, zonder hen. Dan kunnen die rechtszaken weeral beginnen.
bnvnrdt

Berichtdoor YellowRedFan » wo 17 okt 2018, 11:16

bnvnrdt schreef:
YellowRedFan schreef:Wat kunnen wij dan verkeerd gedaan hebben in de wedstrijd tegen Cercle als ik vragen mag?
Wij hebben die wedstrijd gewoon onze plicht gedaan, en ze gewonnen.
We stonden op de 9e plaats op die moment, dus voor ons was het seizoen al gedaan.
De enige die baat had bij een overwinning van ons was Waasland Beveren, die zouden degraderen indien Cercle won.

Dus ik zou eerder kijken naar de scheidsrechter en Waasland Beveren bij die wedstrijd.

Trouwens een jaar eerder won Cercle met 3-2 van Mechelen na 0-2 achter gestaan te hebben, zij scoorde ook al hun goals op het einde van de wedstrijd.

Wat betreft de omkoping waarvoor de bestuursleden van kvm vast zitten, ze pleiten blijkbaar allemaal onschuldig, wat toch wil zeggen dat er niet al te veel bewijzen zullen zijn tegen hun.
In tegenstelling tot vertenten, die pleit procedurefouten, dat is zo goed als schuld bekennen...

Maar we zullen wel zien hoe het afloopt.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, weet je wel...
De Media denkt daar uiteraard anders over, want die zijn Mechelen uiteraard al dagen aan een stuk aan het veroordelen zonder bewijzen, en zonder dat er een uitspraak is geweest.

Die wedstrijd kan KV weinig verweten worden, maar kan wel gebruikt worden om nog een wederdienst te vragen...
En onschuldig pleiten zegt niets, er zijn moordenaars die ondanks zware bewijslast hun onschuld volhouden. Feit dat hij nu nog een maand aangehouden blijft, dan hebben ze echt wel de nodige zaken tegen hem. Het gerecht kan hem echt niet aanhouden als dat niet het geval is, dan pleit zijn advocaat hem zo vrij. Feit ook dat Myny nu als eerste blijkt te gaan praten in heel de zaak, kan de beerput toch weer wat extra opentrekken. Maar de vraag is, hoe ver gaan ze doorgaan? KV is niet de enige club die er de afgelopen jaren aan gezondigd heeft.

Ik hoop dat er voor de sportieve sancties snel duidelijkheid komt, om de competitie de komende seizoenen niet allemaal 'onder voorbehoud' te maken. Want ik zie het al gebeuren, als KV in 2020 geschrapt wordt voor feiten in 2018 dan zouden de competities van de voorgaande seizoenen heel andere uitkomsten gekend kunnen hebben, zonder hen. Dan kunnen die rechtszaken weeral beginnen.

Schrappen kunnen ze kv sowieso niet aangezien de club niet in verdenking gesteld is, en minder dan de helft van het bestuur op de hoogte was van de omkoping.

Vandaag stond trouwens in de kranten dat Somers etc enkel vast zitten omdat ze weet hadden van de omkoping maar zelf niemand omgekocht hebben of er zelf niet aan meegewerkt hebben.
Het zou dus puur zijn door die meldplicht dat ze nu vast zitten.
Dat zou toch absurd zijn, iemand vast houden, laat staan een hele club straffen omdat enkelingen geen melding gedaan hebben van eventuele omkoping.
YellowRedFan

Berichtdoor bnvnrdt » wo 17 okt 2018, 14:48

YellowRedFan schreef:Schrappen kunnen ze kv sowieso niet aangezien de club niet in verdenking gesteld is, en minder dan de helft van het bestuur op de hoogte was van de omkoping.

Vandaag stond trouwens in de kranten dat Somers etc enkel vast zitten omdat ze weet hadden van de omkoping maar zelf niemand omgekocht hebben of er zelf niet aan meegewerkt hebben.
Het zou dus puur zijn door die meldplicht dat ze nu vast zitten.
Dat zou toch absurd zijn, iemand vast houden, laat staan een hele club straffen omdat enkelingen geen melding gedaan hebben van eventuele omkoping.

Ze kunnen de club pas in verdenking stellen als het onderzoek naar de individuen afgerond is natuurlijk. Dus dat zegt nog niks. En enkel het niet naleven van meldplicht is écht geen gegronde reden om iemand een maand aan te houden hoor. Daarom ook dat ik zeg, dat ze niet eerlijk zijn met hun fans.
bnvnrdt

Berichtdoor Chimaera » do 18 okt 2018, 18:03

Wegens het uitblijven van een vierde week-fotospecial hebben we enkel de "webcam" om de vorderingen te volgen. Daar zie ik dat het dak boven de bocht kant Kleine Nieuwedijkstraat volledig dicht is. Aan de andere kant (cornerseats) lijkt de dakconstructie er op te liggen maar ontbreekt nog de dakbedekking. In de tribune zelf zijn zo goed als alle glazen balustrades geplaatst.

Zondag maak ik mijn eigen fotospecial 8-)
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor YellowRedFan » do 18 okt 2018, 18:27

Chimaera schreef:Wegens het uitblijven van een vierde week-fotospecial hebben we enkel de "webcam" om de vorderingen te volgen. Daar zie ik dat het dak boven de bocht kant Kleine Nieuwedijkstraat volledig dicht is. Aan de andere kant (cornerseats) lijkt de dakconstructie er op te liggen maar ontbreekt nog de dakbedekking. In de tribune zelf zijn zo goed als alle glazen balustrades geplaatst.

Zondag maak ik mijn eigen fotospecial 8-)

Hier heb je nog wat foto's van 16 en 17 Oktober, dan kan je weer even verder :lol: :razz:
Ze zijn wel net iets te groot voor dit forum :razz:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
YellowRedFan

Berichtdoor Ostendfox » do 18 okt 2018, 22:17

Wat stelt dat gemetst kot voor onder die bocht? Trekt toch op niks ... #tochweergeenkoterijhé
Ostendfox

Berichtdoor YellowRedFan » do 18 okt 2018, 23:53

Ostendfox schreef:Wat stelt dat gemetst kot voor onder die bocht? Trekt toch op niks ... #tochweergeenkoterijhé

Daar komt nog bekleding rond zoals bij de rest van het stadion.
dat zijn de loketten aan de hoofdingang.
anders wordt tickets kopen zeer moeilijk he zonder loketten :lol:
YellowRedFan

Berichtdoor Chimaera » zo 21 okt 2018, 21:39

Zoals aangekondigd vandaag naar Mechelen geweest. Voor KV-BW een ommetje gemaakt via het Oscar Vankesbeeckstadion, door enkele mensen aangesproken en een rondleiding gevraagd en gekregen (van een bestuurslid). Foto's volgen.

De volledige hoofdtribune was trouwens in gebruik (met uitzondering uiteraard van de nog niet afgewerkte corner seats).
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor beer0402 » zo 21 okt 2018, 23:12

sfeerbeelden van de wedstrijd Kv Mechelen -Beerschot Wilrijk met de nieuwe hoofdtribune ...https://www.youtube.com/watch?v=ATXYsqjyNug
beer0402

Berichtdoor ddstr » do 25 okt 2018, 14:56

wat een verschil toch met dat krot van enkele jaren geleden.
nu nog achter het doel die bokaal eens weg.
ddstr

Berichtdoor YellowRedFan » do 25 okt 2018, 19:50

Chimaera schreef:Zoals aangekondigd vandaag naar Mechelen geweest. Voor KV-BW een ommetje gemaakt via het Oscar Vankesbeeckstadion, door enkele mensen aangesproken en een rondleiding gevraagd en gekregen (van een bestuurslid). Foto's volgen.

De volledige hoofdtribune was trouwens in gebruik (met uitzondering uiteraard van de nog niet afgewerkte corner seats).

Wanneer volgen de foto's?
ik ben benieuwd naar je foto's! :D
YellowRedFan

Berichtdoor Chimaera » ma 05 nov 2018, 20:40

Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Ostendfox » ma 05 nov 2018, 22:04

Het wordt dus tijd om die visbokaal te slopen en een Rot/Gelbe-wand te bouwen zoals in Dortmund ;)
Ostendfox

Berichtdoor Chimaera » ma 05 nov 2018, 22:54

Ostendfox schreef:Het wordt dus tijd om die visbokaal te slopen en een Rot/Gelbe-wand te bouwen zoals in Dortmund ;)
Ja, tuurlijk. Over de tegenoverliggende huizen en het kerkhof heen.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Greenboy » di 06 nov 2018, 18:39

Men kan ze misschien omkopen..... :lol: :lol: :lol:
Greenboy

Berichtdoor Maxrafc » wo 07 nov 2018, 10:48

wel heel opmerkelijk! Chapeau
Maxrafc

Berichtdoor Greenboy » wo 07 nov 2018, 17:59

Nee, het klopt wat Chimera zegt. Men kan daar eigenlijk niet meer weg. Het is jammer dat men het stadion geen 10 meter heeft kunnen opschuiven, weg van die straat, maar aan de andere kant was de Telenet parking. Men heeft eigenlijk hetzelfde probleem als Sint-Truiden!
Greenboy

Berichtdoor Chimaera » do 08 nov 2018, 12:31

Dit schreef YellowRedFan op 29 juli in dit topic (pagina 65):
YellowRedFan schreef:Ik ben gisteren zelf nog eens een kijkje gaan nemen in het stadion om de nieuwe tribune te bekijken.
Paul was er ook weer uiteraard!
En nog vele andere mensen die dagelijks komen kijken naar de nieuwe tribune.

En één van die mensen vertelde mij dat iemand (van het bestuur ofzo? geen idee!) hem verteld had dat de plannen voor de nieuwe tribune achter doel (kant kerkhof) al klaar liggen.
Het zou gaan om een tribune die over de straat gebouwd zal worden met een tunnel er onder voor het verkeer volgens hem.

Geen idee in hoeverre die plannen concreet zijn, en in hoeverre ze toestemming hebben of gaan krijgen om over de straat te bouwen.
Maar ik wou het hier toch even komen verkondigen, want dat zou zeer goed nieuws zijn dat ze er toch wel iets deftigs van willen maken!

En die Fitness in het stadion zou toch totaal niet goed draaien blijkbaar dus dat zal geen probleem vormen.
Ik hoop alvast dat ze er snel aan beginnen!
Het zou me wel straf lijken mocht dergelijk plan goedgekeurd worden.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Chimaera » do 08 nov 2018, 13:33

Nog eens wat zichtbare veranderingen op het webcambeeld https://goo.gl/6Tmzut

De gevelbekleding in de bocht met de kantoren is al grotendeels geplaatst. Ook aan de andere kant (cornerseats) is men er eindelijk aan begonnen. Verder blijken de grote rode panelen links en rechts reclamepanelen voor Verelst te zijn geworden en ook op de perstribune helemaal bovenaan zie ik wat vorderingen (zo is een deel van de centrale cabines dicht gemaakt).
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor bnvnrdt » vr 09 nov 2018, 12:12

Chimaera schreef:Dit schreef YellowRedFan op 29 juli in dit topic (pagina 65):
YellowRedFan schreef:Ik ben gisteren zelf nog eens een kijkje gaan nemen in het stadion om de nieuwe tribune te bekijken.
Paul was er ook weer uiteraard!
En nog vele andere mensen die dagelijks komen kijken naar de nieuwe tribune.

En één van die mensen vertelde mij dat iemand (van het bestuur ofzo? geen idee!) hem verteld had dat de plannen voor de nieuwe tribune achter doel (kant kerkhof) al klaar liggen.
Het zou gaan om een tribune die over de straat gebouwd zal worden met een tunnel er onder voor het verkeer volgens hem.

Geen idee in hoeverre die plannen concreet zijn, en in hoeverre ze toestemming hebben of gaan krijgen om over de straat te bouwen.
Maar ik wou het hier toch even komen verkondigen, want dat zou zeer goed nieuws zijn dat ze er toch wel iets deftigs van willen maken!

En die Fitness in het stadion zou toch totaal niet goed draaien blijkbaar dus dat zal geen probleem vormen.
Ik hoop alvast dat ze er snel aan beginnen!
Het zou me wel straf lijken mocht dergelijk plan goedgekeurd worden.

Heb er 12 jaar vlakbij gewoond, een tunnel graven lukt nooit tussen die bebouwing en het kerkhof en gezien de zeer scherpe bocht die er ligt, die kunnen ze nooit ondertunnelen. En zelfs na afbraak zullen ze met de huidige bebouwing die straat nooit kunnen 'rechttrekken' vrees ik.
bnvnrdt

VorigeVolgende

Keer terug naar Verbouwingen