jenske schreef:Blijven posten die handel! Super om te zien...
Voor Eendracht? In een nieuw stadion (zoals je eerder vroeg) of in het Pierre Cornelisstadion?Tokkie schreef:Iemand die het aantal staanplaatsen achter doel kent?
Ik zou graag een visuele weergave hebben van een staantribune met 2500 plaatsen achter doel.
Chimaera schreef:Voor Eendracht?Tokkie schreef:Iemand die het aantal staanplaatsen achter doel kent?
Ik zou graag een visuele weergave hebben van een staantribune met 2500 plaatsen achter doel.
Tokkie schreef:Iemand die het aantal staanplaatsen achter doel kent?
Tokkie schreef:Iemand die het aantal staanplaatsen achter doel kent?
Pieterjan schreef:Ik vroeg me af of er naast de bouw van de nieuwe hoofdtribune nu ook nog steeds sprake is om
Tussen het bezoekersvak en de bokaal een kleine overdekte tribune te bouwen voor de mindervalide fans?
Ik las bij de eerste voorstelling dat ze daar ook een nieuwe tribune gingen zetten voor 32 rolstoelgebruikers
En 40 begeleiders voor zowel thuis als uitfans. Maar bij de nieuwe voorstelling in april heb ik daar precies
Niets meer van gelezen..
Dus gaat dit nog steeds door of hebben ze dar niet meer mee opgenomen in de definitieve plannen?
Pieterjan schreef:Dat klopt maar wat daar nu staat is nog erger vind ik. Dat is eigenlijk zelfs niets want daar staan geen stoeltjes meer en er zit nooit iemand. Jammer dat de bokaal niet over de hele lengte is dan ging dat nog meevallen.
Het artikel gaat over de professionalisering van de werking, het overschakelen op meer full-time werkkrachten i.p.v. vrijwilligers, grote i.p.v. kleine sponsors, meer inzetten op interactiviteit via sociale media, werk maken van transfers, performance tracking (trainingsresultaten van de spelers)... Het stadion wordt tussendoor wel vermeld maar er wordt niet op ingegaan. De auteur schrijft er alleen over dat de renovatiewerken vooruit gaan "wat vroeger door geldgebrek niet altijd het geval was". Een zin die nergens op slaat, toch?Pieterjan schreef:Er staat op hln een artikel over kV Mechelen maar ik kan ze niet lezen, het is voor de +versie. Iemand die dit wel kan en ze kan posten hier?
Chimaera schreef:Het artikel gaat over de professionalisering van de werking, het overschakelen op meer full-time werkkrachten i.p.v. vrijwilligers, grote i.p.v. kleine sponsors, meer inzetten op interactiviteit via sociale media, werk maken van transfers, performance tracking (trainingsresultaten van de spelers)... Het stadion wordt tussendoor wel vermeld maar er wordt niet op ingegaan. De auteur schrijft er alleen over dat de renovatiewerken vooruit gaan "wat vroeger door geldgebrek niet altijd het geval was". Een zin die nergens op slaat, toch?Pieterjan schreef:Er staat op hln een artikel over kV Mechelen maar ik kan ze niet lezen, het is voor de +versie. Iemand die dit wel kan en ze kan posten hier?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten