Piussi schreef:Het vak zag er op tv wel beter uit dan die reclamemuur.. dus voor mij toch een verbetering !
Inderdaad, kijk eens naar de mensen op de foto hierboven: tussen de twee en de drie meter op de bovenste rijen, of de helft van je 5-6m, komt nog het meest in de buurt. Dat is dus amper 1/5e van wat die gast schatte.24_KRCM schreef:Inderdaad, moest ook best wel lachen. Ik denk dat het zelfs de "5 a 6 meter" amper zou halen.
Chimaera schreef:Inderdaad, kijk eens naar de mensen op de foto hierboven: tussen de twee en de drie meter op de bovenste rijen, of de helft van je 5-6m, komt nog het meest in de buurt. Dat is dus amper 1/5e van wat die gast schatte.24_KRCM schreef:Inderdaad, moest ook best wel lachen. Ik denk dat het zelfs de "5 a 6 meter" amper zou halen.
Chimaera schreef:Maar deze is toch wel lachen: 'Het was een akelige ervaring', vertelt Kwinten De Vos, die van de gebroken plank een foto maakte. 'Ik schat dat we op die plek vijftien of zestien meter boven de grond zaten."
Chimaera schreef:Juist, het was een buffalo. Dat plaatst die uitspraak inderdaad al meteen in een ander perspectief
Nooit gaan zweven, zo zijn we héPiussi schreef:Chimaera schreef:Juist, het was een buffalo. Dat plaatst die uitspraak inderdaad al meteen in een ander perspectief
Ja idd, in Brugge zijn ze wat dichter bij de grond tegenwoordig e
Chimaera schreef:Nooit gaan zweven, zo zijn we héPiussi schreef:Chimaera schreef:Juist, het was een buffalo. Dat plaatst die uitspraak inderdaad al meteen in een ander perspectief
Ja idd, in Brugge zijn ze wat dichter bij de grond tegenwoordig eZouden ze in Gent beter ook doen i.p.v. hoog van de toren te blazen zoals Dewitte, want dat keert toch als een boemerang in je gezicht terug (en is intussen al gebeurd). Maar ik kan het - zeker van de supporters - wel begrijpen na alle hoogtepunten in de Gentse geschiedenis die jullie vorig seizoen hebben beleefd
Maar goed, als beheerder/admin heb ik uiteraard een voorbeeldfunctie, dus nu weer on-topic en -lekker saai- neutraal (en dan hield ik me nog in)!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten