Arteveldestadion / Ghelamco Arena [19.999 | KAA Gent]

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: Arteveldestadion / Ghelamco Arena [19.999 | KAA Gent]

Berichtdoor Nathan Lockley » vr 27 jul 2018, 09:43

Dimitri_B schreef:Zijn er al concretere plannen om extra zitplaatsen te plaatsen. Hierbij bedoel ik het opvullen van de ruimte tussen huidige tribune en het veld.

Ben ik ook benieuwd naar ..
Nathan Lockley

Berichtdoor Homer » vr 27 jul 2018, 10:50

Ik denk het niet.
Homer

Berichtdoor WimWint » do 30 aug 2018, 09:26

Waarom niet, indien de kosten te hoog zijn om alle onderste rijen in één keer bij te bouwen, één tribune per keer aanpakken? Bijvoorbeeld eerst de kop- of hoofdtribune.
En de volgende tribune pas aanpakken indien de vorige het gewenste resultaat heeft.
WimWint

Berichtdoor Tokkie » do 30 aug 2018, 12:21

Als ze slim zijn, maken ze van de 2 koptribunes staanplaatsen, want ghelamco heeft momenteel meer weg van een cinemazaal dan een voetbalstadion ...
Tokkie

Berichtdoor bnvnrdt » do 30 aug 2018, 12:53

Tokkie schreef:Als ze slim zijn, maken ze van de 2 koptribunes staanplaatsen, want ghelamco heeft momenteel meer weg van een cinemazaal dan een voetbalstadion ...

Dan moeten ze natuurlijk in Europese competities een systeem hebben om stoeltjes te zetten, iets zoals ook Mönchengladbach of Dortmund moet doen. Daar hebben ze vermoedelijk weinig zin in. Het is een kost die eigenlijk nooit echt zal renderen en het vraagt elke keer weer veel (betaalde) werkkracht om dat systeem op te zetten en af te breken.
bnvnrdt

Berichtdoor Piussi » za 29 sep 2018, 16:28

Tokkie schreef:Als ze slim zijn, maken ze van de 2 koptribunes staanplaatsen, want ghelamco heeft momenteel meer weg van een cinemazaal dan een voetbalstadion ...

De keren dat ik daar geweest ben hangt daar toch altijd een goede sfeer hoor..
Afbeelding
Piussi

Berichtdoor girondin » za 29 sep 2018, 18:16

Mmm ik zit er om de twee weken en ben ook akkoord met het feit dat Gent momenteel geen echt zichtbare spionkop heeft. Ik zit er zelf op de onderste rijen en daar zouden eigenlijk de staanplaatsen moeten zijn. Het sfeervak zit nu aan de uithoek, als je er een vlag hangt moet die na de intro tune weg wegens belemmerend voor de reclame... het kan allemaal veel beter naar sfeer toe. Een echte koptribune mag nooit ontbreken in geen enkel stadion.
Dat de genttsupporter niet zingt of leven maakt is wel niet juist, maar hij verdient een betere plaats om die sfeer nog te optimaliseren.
girondin

Vorige

Keer terug naar Verbouwingen