De Bosuil [12.975 - R. Antwerp FC]: nieuwe Tribune 1

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: De Bosuil [12.975 - R. Antwerp FC]: nieuwe Tribune 1

Berichtdoor Nathan Lockley » ma 30 okt 2017, 21:27

Dimitri_B schreef:Ik denk dat het opportuun is om de parking (ook) ondergronds te bouwen om zoveel mogelijk plaatsen creëren.

Wat de mogelijkheden hiervoor zijn, wel geen idee

Er zijn er veel maar daar ga ik ni aan beginnen ze !Weet alleen dat er een gerucht is dat ze het oude fort terein in Wijnegem hebben gekocht om daar parking boxen te bouwen
Nathan Lockley

Berichtdoor PUSH » vr 03 nov 2017, 11:13

Klopt het nu dat er voor de thuiswedstrijd tegen Charleroi zondag, al toeschouwers in Tribune 1 worden toegelaten?
PUSH

Berichtdoor Chimaera » vr 03 nov 2017, 11:56

PUSH schreef:Klopt het nu dat er voor de thuiswedstrijd tegen Charleroi zondag, al toeschouwers in Tribune 1 worden toegelaten?

Nathan Lockley schreef:https://royalantwerpfc.be/news/eerste-i ... tribune-1/

EERSTE INTERIEURBEELDEN + INFO NIEUWE TRIBUNE
Oktober 10, 2017

De werken aan Tribune 1 op de Bosuil gaan met rasse schreden vooruit. Momenteel wordt de luifel afgewerkt en de gevelwerken zitten reeds in een finale fase. Weldra zal de volledige tribune wind- en waterdicht zijn. Ondertussen is men al even geleden gestart met de technieken en vervolgens de afwerking.

De club voorziet een ‘testcase’ op zondagmiddag 5 november, tijdens de thuiswedstrijd tegen Charleroi. Daarbij zullen de ordediensten, de media, de stewards, etc. reeds de tribune in gebruik nemen. Dit alles in nauw overleg met de ordediensten.

Voor de abonnees van Tribune 1 die hun abonnement van vorig seizoen verlengd hadden – en die dus de voorbije thuiswedstrijden volgden vanop Tribune 4 – houdt dit in dat ze de komende twee thuiswedstrijden (RAFC-Zulte Waregem en RAFC-Standard) eveneens vanop Tribune 4 de wedstrijd zullen kunnen volgen.

Afhankelijk van het verkrijgen van de laatste goedkeuringen die nodig zijn voor de volwaardige exploitatie, plant de club om de nieuwe infrastructuur voor het eerst volwaardig in gebruik te nemen tijdens de thuiswedstrijd tegen KV Mechelen op 25 november.

Om u al een idee te geven hoe de nieuwe Tribune 1 er heel binnenkort zal gaan uitzien, vindt u hieronder een aantal beelden: van de centrale inkomhal, de kleedkamer, de Diamond Box, de spelerstunnel, de Fan Shop en de eerste verdieping

Wat een pareltje :-o

Ik vraag me wel af hoe ver men intussen staat, we hebben al even geen foto's meer te zien gekregen...
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Nathan Lockley » vr 03 nov 2017, 15:03

PUSH schreef:Klopt het nu dat er voor de thuiswedstrijd tegen Charleroi zondag, al toeschouwers in Tribune 1 worden toegelaten?

Wie heeft u da gezegd ? Volgens de club mogen er pas abo's op tegen Mechelen .
Tegen Charleroi mogen alleen de bevoegden van de club er op .
Nathan Lockley

Berichtdoor PUSH » vr 03 nov 2017, 17:01

Nathan Lockley schreef:

Ik dacht ooit zo eens iets gelezen te hebben, maar zoals de post hierboven duidelijk maakt, gaat het op 5 november nog niet over de abonnees maar over stewards, media, ordediensten, als "test-case".

Ik had het trouwens niet over de abonnees hé, enkel over "toeschouwers". Dus uwe "Wie heeft u da gezegd?" verraste mij een beetje ;)
PUSH

Berichtdoor Nathan Lockley » vr 03 nov 2017, 21:41

PUSH schreef:
Nathan Lockley schreef:

Ik dacht ooit zo eens iets gelezen te hebben, maar zoals de post hierboven duidelijk maakt, gaat het op 5 november nog niet over de abonnees maar over stewards, media, ordediensten, als "test-case".

Ik had het trouwens niet over de abonnees hé, enkel over "toeschouwers". Dus uwe "Wie heeft u da gezegd?" verraste mij een beetje ;)

Hzo toch een nrmle vraag
Nathan Lockley

Berichtdoor Tommeke81 » za 04 nov 2017, 13:48

Heeft er iemand nog foto's van hoe de werken vorderen en is er mss al weer info over de verdere plannen voor het stadion?
Tommeke81

Berichtdoor DGeentjens » za 04 nov 2017, 13:51

DGeentjens

Berichtdoor ddstr » zo 05 nov 2017, 11:47

ziet er al goed uit,en de visbokaal ziet er wel 100 keer beter uit met die zitjes ervoor.
ddstr

Berichtdoor MRCKPL » ma 06 nov 2017, 10:55

MRCKPL

Berichtdoor Chimaera » vr 10 nov 2017, 21:01

Nog eens een paar foto's op Facebook (Hulp voor...), van de afbraak van de graffitiwall:
https://www.facebook.com/pg/hulpAntwerp ... e_internal
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Maxrafc » za 11 nov 2017, 12:17

Ik vraag me af wat er met tribune 4 gaat gebeuren, die tribune is leeg wanneer tribune 1 open gaat... komen die plaatsen vrij voor nieuwe abbos of week na week los ticket verkoop? of wordt de tribune afgebroken?
Maxrafc

Berichtdoor Nathan Lockley » za 11 nov 2017, 12:52

Maxrafc schreef:Ik vraag me af wat er met tribune 4 gaat gebeuren, die tribune is leeg wanneer tribune 1 open gaat... komen die plaatsen vrij voor nieuwe abbos of week na week los ticket verkoop? of wordt de tribune afgebroken?

Losse tickete verkoop zal nog niet voor nu zijn. Ik hoop dat ze tribune 4 eerst plat gooien maar met kans op europa zou ik toch liever tribune2 neer zien gaan.
Nathan Lockley

Berichtdoor Nathan Lockley » ma 13 nov 2017, 13:28

https://royalantwerpfc.be/business/
Voorstelling tribune 1 .
Nathan Lockley

Berichtdoor incuflex » di 14 nov 2017, 11:00

Nathan Lockley schreef:
Maxrafc schreef:Ik vraag me af wat er met tribune 4 gaat gebeuren, die tribune is leeg wanneer tribune 1 open gaat... komen die plaatsen vrij voor nieuwe abbos of week na week los ticket verkoop? of wordt de tribune afgebroken?

Losse tickete verkoop zal nog niet voor nu zijn. Ik hoop dat ze tribune 4 eerst plat gooien maar met kans op europa zou ik toch liever tribune2 neer zien gaan.

Den bokaal zal niet zo snel plat gaan, daar zijn ze op dit moment verbouwingen in aan het doen voor de jeugd. Wat niet wil zeggen dat dit in (bv.) het tussenseizoen niet kan, maar onmiddellijk zal het ni gebeuren. De tijdelijke tribune is trouwens weg. Gisteren gezien dat ze aan de dugouts bezig zijn, deze worden ingegraven.

De vijver wordt normaal gezien opgewaardeerd en er komt vooraan een natuurgras trainingsveld voor de eerste ploeg en een kunstgras voor oa. de jeugd.
incuflex

Berichtdoor DGeentjens » wo 15 nov 2017, 16:07

ze zijn bezig met aanleg van een enorm ruime parking voor de nieuwe tribune, vijver en bomen blijven behouden
krijg de foto's hier nog niet direct gepost, ik probeer later opnieuw :)
DGeentjens

Berichtdoor Nathan Lockley » wo 15 nov 2017, 17:51

DGeentjens schreef:ze zijn bezig met aanleg van een enorm ruime parking voor de nieuwe tribune, vijver en bomen blijven behouden

Stuur dat anders effe op fb prive door naar de de pagina van belstadion
Nathan Lockley

Berichtdoor DGeentjens » wo 15 nov 2017, 20:49

Nathan Lockley schreef:
DGeentjens schreef:ze zijn bezig met aanleg van een enorm ruime parking voor de nieuwe tribune, vijver en bomen blijven behouden

Stuur dat anders effe op fb prive door naar de de pagina van belstadion

Done !
DGeentjens

Berichtdoor Nathan Lockley » wo 15 nov 2017, 21:07

AfbeeldingAfbeelding
Nathan Lockley

VorigeVolgende

Keer terug naar Verbouwingen