De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Chimaera » wo 10 okt 2018, 21:25

Nathan Lockley schreef:
Chimaera schreef:Goed bezig Nathan. Doe vooral zo verder!

Er is helemaal niets jaloers of verzuurd aan mijn vorige berichten (op mijn frustratie over Gheysens na dan), dat maak jij ervan. Ik heb dit weekend nog gesproken met een Antwerpsupporter en hij had in grote lijnen dezelfde mening als ik over het ontwerp (en volgens hem heus wel meer fans). Denk dus twee keer na voor je hier een moddergevecht begint.

En wie was die Antwerp sup dan ...
Tja, vind wel een ander forum waar ze wel willen praten over het verleden en de toekomst van het Belgisch voetbal ...
Laatste keer dat ik hier kom adios..
Ps. 0/18! :twisted:
Zeer lage, ondankbare en respectloze reactie (bijna elf jaar Belstadions-engagement en dan dit, ik zal nog eens zoveel werk steken in het ontwerpen van nieuwe tribunes voor de Bosuil) terwijl ik hier gewoon op een beschaafde manier een mening over de nieuwe Bosuil neerpen. Je probeert me hier in een hokje te duwen en dat pik ik niet.

O ja, die Antwerpfan is familie (en abonnee).
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Maxrafc » do 11 okt 2018, 00:35

Ik denk eerlijk gezegd dat het hier nog steeds niet stopt voor antwerp, het is een groeiproces. Goed dat het complete stadion er komt, het is snel en efficient. Schoon? wat boeit het. Is de oude bosuil schoner? 1 iets maakt een stadion/club schoon, en dat is de belevenis (=ploeg+supporters). Is Jan Breydel schoon? Is Sclessin schoon?

Wie denkt dat de sfeer gaat boeten aan de renovatie heeft het fout volgens mij, integendeel, ze gaan er alles aan doen om het te behouden/verbeteren, Gheysens heeft altijd woord gehouden tov Antwerp.

Mijn mening over stadions in België: Gun elkaar elk een stadion, hoe meer projecten hoe beter, maar wie een put graaft voor een ander, valt er zelf in natuurlijk. Stadions bouwen is gewoon broodnodig om een degelijk niveau aan te houden en vooral om dit te verbeteren.
Maxrafc

Berichtdoor bnvnrdt » ma 15 okt 2018, 09:13

Nathan Lockley schreef:
Chimaera schreef:Goed bezig Nathan. Doe vooral zo verder!

Er is helemaal niets jaloers of verzuurd aan mijn vorige berichten (op mijn frustratie over Gheysens na dan), dat maak jij ervan. Ik heb dit weekend nog gesproken met een Antwerpsupporter en hij had in grote lijnen dezelfde mening als ik over het ontwerp (en volgens hem heus wel meer fans). Denk dus twee keer na voor je hier een moddergevecht begint.

En wie was die Antwerp sup dan ...
Tja, vind wel een ander forum waar ze wel willen praten over het verleden en de toekomst van het Belgisch voetbal ...
Laatste keer dat ik hier kom adios..
Ps. 0/18! :twisted:

Wat een kutreacties lever jij hier...
bnvnrdt

Vorige

Keer terug naar Verbouwingen