HET NIEUWE Regenboogstadion [Zulte Waregem - 14.000]

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: HET NIEUWE Regenboogstadion [Zulte Waregem - 14.000]

Berichtdoor Frederik » di 23 jan 2018, 18:49

Alles komt goed, alleen in Waregem hebben we geen zakken geld.
We moeten zaaien naar de zak ...

Als sportieve weer beter is zal er zeker verder gebouwd worden.
Is nu een tijdelijke stop omdat je geld maar 1x kan uitgeven.
Frederik

Berichtdoor Nathan Lockley » di 23 jan 2018, 18:53

Frederik schreef:Alles komt goed, alleen in Waregem hebben we geen zakken geld.

Klopt wat je zegt . Het komt wel goed met Waregem jullie draaien toch al weer effe mee in de top . En geen misse transfers gdn btw. ;)
Nathan Lockley

Berichtdoor Frederik » wo 24 jan 2018, 10:53

Volgens het interview gisteren met Carl Ballière (ivm de opening van de skyboxen) zou men toch aan het onderzoeken zijn om de hoofdtribune en de tribune "kant vijvers" toch te vernieuwen. Dus zo ver in de diepvries zitten de plannen niet.

Volgens mij bedoelde men met dat investeren in benen ipv stenen was volgens mij op zeer korte termijn.

https://www.esseveeforum.be/index.php?t ... #msg242589
https://www.hln.be/regio/waregem/elf-sk ... ~af9fb123/
Frederik

Berichtdoor Frederik » wo 24 jan 2018, 10:56

Nathan Lockley schreef:

Klopt wat je zegt . Het komt wel goed met Waregem jullie draaien toch al weer effe mee in de top . En geen misse transfers gdn btw. ;)

Beter zo dan te overinvesteren, om dan zoals nu in degradatienood te komen en geen euro meer over te houden om bij te sturen.
We hebben enkele jaren op droog zaad gezeten door de extreme uitgaven tijdens de passage van PDC, dus we weten wat het is.
Ben als Essevee-supporter wel blij met ons nuchter (met gezond boerenverstand) bestuur.
Frederik

Berichtdoor Nathan Lockley » wo 24 jan 2018, 11:31

Frederik schreef:
Nathan Lockley schreef:

Beter zo dan te overinvesteren, om dan zoals nu in degradatienood te komen en geen euro meer over te houden om bij te sturen.
We hebben enkele jaren op droog zaad gezeten door de extreme uitgaven tijdens de passage van PDC, dus we weten wat het is.
Ben als Essevee-supporter wel blij met ons nuchter (met gezond boerenverstand) bestuur.

Zulte kan zelfs nog po 1 halen maar dan gaan ze wel moeten winnen tegen ploegen zoals Kortrijk,Beveren en Gent.
Nathan Lockley

Berichtdoor Frederik » wo 24 jan 2018, 16:18

Nathan Lockley schreef:Zulte kan zelfs nog po 1 halen maar dan gaan ze wel moeten winnen tegen ploegen zoals Kortrijk,Beveren en Gent.

Zulte Waregem ... maar dat is een discussie voor op een ander forum ;)
Frederik

Berichtdoor NjitS » vr 09 feb 2018, 13:05

Iemand nog een update over de werken?
BTID
NjitS

Berichtdoor Frederik » vr 09 feb 2018, 18:00

NjitS schreef:Iemand nog een update over de werken?

Momenteel niet veel nieuws te melden ...
Frederik

Berichtdoor Frederik » wo 14 feb 2018, 18:48

Essevee heeft door het grote succes beslist om de feestzaal op het tweede verdiep van de nieuwe hoektribune (tribune AD) op te offeren voor nog 6 extra skyboxen.

Bron: https://www.esseveeforum.be/index.php?t ... #msg243260
Frederik

Berichtdoor Chimaera » do 15 feb 2018, 08:29

Wat is het nut om daar nu mee te beginnen als die pas af zijn tegen eind mei? De competitie is dan afgelopen.

Bovendien vraag ik mij af hoe men daar voldoende buitenseats zal voorzien want het terras heeft in tegenstelling tot +3 en +4 geen twee rijen, alles bevindt zich op hetzelfde niveau. Een extra rij voegt gewicht toe en je zit er met een lager plafond dan op de skybox-verdiepingen.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Frederik » do 15 feb 2018, 11:20

Chimaera schreef:Wat is het nut om daar nu mee te beginnen als die pas af zijn tegen eind mei? De competitie is dan afgelopen.

Bovendien vraag ik mij af hoe men daar voldoende buitenseats zal voorzien want het terras heeft in tegenstelling tot +3 en +4 geen twee rijen, alles bevindt zich op hetzelfde niveau. Een extra rij voegt gewicht toe en je zit er met een lager plafond dan op de skybox-verdiepingen.

Klaar tegen volgend seizoen hé :-)

Volgens mij kan het perfect hoor, terras is dacht ik hetzelfde, maar wss idd net iets lager.
Frederik

Berichtdoor Chimaera » do 15 feb 2018, 11:41

Frederik schreef:
Chimaera schreef:Wat is het nut om daar nu mee te beginnen als die pas af zijn tegen eind mei? De competitie is dan afgelopen.

Volgens mij kan het perfect hoor, terras is dacht ik hetzelfde, maar wss idd net iets lager.
Men had de feestzaal nog kunnen gebruiken tijdens de play-offs, wat oorspronkelijk de bedoeling was: de officiële opening van de rest van de hoektribune was voorzien begin april. Ik ging er even van uit dat de feestzaal al in gebruik was.
Het moet zijn dat de kosten voor dat handvol thuiswedstrijden niet opwegen tegen de baten.

Ik ben benieuwd wat men met de ruimte zal doen eens de nieuwe hoofdtribune/vijvertribune er staat: terug omvormen tot feestzaal? Want er zijn/waren in totaal 26 skyboxen voorzien, momenteel zijn er 10 (veldzijde) +1 (gevelzijde).
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Frederik » do 15 feb 2018, 16:37

Chimaera schreef:
Frederik schreef:

Men had de feestzaal nog kunnen gebruiken tijdens de play-offs, wat oorspronkelijk de bedoeling was: de officiële opening van de rest van de hoektribune was voorzien begin april. Ik ging er even van uit dat de feestzaal al in gebruik was.
Het moet zijn dat de kosten voor dat handvol thuiswedstrijden niet opwegen tegen de baten.

Ik ben benieuwd wat men met de ruimte zal doen eens de nieuwe hoofdtribune/vijvertribune er staat: terug omvormen tot feestzaal? Want er zijn/waren in totaal 26 skyboxen voorzien, momenteel zijn er 10 (veldzijde) +1 (gevelzijde).

Volgens mij brengen skyboxen meer op dan een feestzaal.

+ een feestzaal met zicht op een voetbalstadion is leuk ... voor een voetbalsupporter, van die bepaalde club ...
Frederik

Berichtdoor Chimaera » do 15 feb 2018, 17:04

Ik weet dat jij de verbouwingen van het Regenboogstadion van nabij opvolgt Frederik: wat voor feestzaal was dat dan geworden? Ik dacht eerder een VIP-feestzaal tijdens wedstrijden (eventueel ook te gebruiken op andere dagen)?
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Frederik » do 15 feb 2018, 17:43

Chimaera schreef:Ik weet dat jij de verbouwingen van het Regenboogstadion van nabij opvolgt Frederik: wat voor feestzaal was dat dan geworden? Ik dacht eerder een VIP-feestzaal tijdens wedstrijden (eventueel ook te gebruiken op andere dagen)?

Ja, de bedoeling was om deze te verhuren voor (trouw)feesten òòk tijdens de wedstrijden, alsook beschikbaar voor meetings en andere festiviteiten het jaar rond.
De capaciteit is/was +-300 personen en zou uitgebaat worden door Ballroom.

Volgens mij was dit sowieso een tussenoplossing (de feestzaal - goedkope inrichting hé grote zaal met enkel vloer en eventueel een bar en frigo), want we hebben nog altijd de vele andere lounges én zalen in de 2 oude tribunes.
Gezien deze ook al niet permanent in gebruik zijn, kunnen ze volgens mij de feestzaal in de nieuwe hoek gewoon missen.
Mogelijks ook een reden waarom ze nog niet afgewerkt was.

Ik denk, dat er reeds meer interesse was dan er nu skyboxen zijn, dus 1+1=2
We hebben bij Essevee een redelijk nuchter bestuur, we hebben al verschillende keren tegen de muur gereden waardoor ze nu alles beter bekijken en soms ook durven plannen wijzigen.
Niets verkeerd mee ... dan vasthouden aan een initieel idee en dan nadien beseffen dat het de foute keuze was.

De ruimte van de feestzaal zal dus ingericht worden tot 6 skyboxen, 4 vooraan (kant veld) en twee achteraan (kant zuiderlaan).
Frederik

Berichtdoor Frederik » zo 25 feb 2018, 19:02

25/02/2018

Afbeelding

EDIT: fixed :p
Laatst bijgewerkt door Frederik op zo 25 feb 2018, 19:28, in totaal 1 keer bewerkt
Frederik

Berichtdoor Chimaera » zo 25 feb 2018, 19:22

Frederik, afbeeldingen van esseveeforum zijn enkel zichtbaar als je er én geregistreerd én ingelogd bent.
Ik heb het luchtbeeld van het stadion zelf ook live gezien tijdens K-B-K.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor Nathan Lockley » zo 25 feb 2018, 19:57

Zou een zonde zijn moest het stadion niet volledig worden afgewerkt .Het Begint al mooi vorm te krijgen zeker 1 van de betere stadions in Belgie.
Nathan Lockley

Berichtdoor Frederik » zo 25 feb 2018, 23:10

Nathan Lockley schreef:Zou een zonde zijn moest het stadion niet volledig worden afgewerkt .Het Begint al mooi vorm te krijgen zeker 1 van de betere stadions in Belgie.

Ik heb er alle vertrouwen in als Waregemnaar en Essevee supporter.
Het enige verschil met de topclubs is dat we zoals we hier zeggen moeten "zaaien naar de zak".

Ben het eens met het bestuur we dit gefaseerd doen...
- enerzijds om in het stadion te kunnen blijven spelen
- anderzijds om indien we sportief moeten bijsturen (zoals vorige transferperiode) nog de middelen hebben

Op deze manier zetten we ons eigen niet schaakmat omdat alle centen in de beton zit.
Frederik

Berichtdoor Bart Van den Neste » do 15 maart 2018, 14:33

Wat is de verdere planning in tijd eigenlijk, of staat het voorlopig even on hold?
Bart Van den Neste

VorigeVolgende

Keer terug naar Verbouwingen