beer0402 schreef:Niet enkel onze stadions zijn een ramp....geen trein die op tijd rijdt , geen weg zonder putten ,lage lonen ,armoedige pensioenen etc.... Waar we wel in uitblinken zijn belastingen .....zoals ik al eerder zei .....tragisch land !bnvnrdt schreef:Dat een atletiekpiste misschien onoverkomelijk, is snap ik wel. Je kan geen 2 stadions voorzien, eentje voor 10 voetbalwedstrijden op een jaar en eentje voor 2 atletiekwedstrijden per jaar. Dus dat ze niet anders kunnen dan een stadion te voorzien van beide functies, snap ik. Maar het KB-Stadion is gewoon een rotte barak. Zelfs 200 miljoen kan daar geen moderne arena van maken. Ipv jaren te palaveren over het Eurostadion op Parking C en over een denkbeeldig landwegje, hadden ze beter vanaf de start gegaan voor een nieuw stadion op de Heizel. Alles plat en iets volledig nieuw op dezelfde locatie. Ja, dan hadden ze waarschijnlijk 1 editie van de Memorial moeten opofferen, maar dan hadden we misschien onze benoeming voor euro 2020 niet kwijtgespeeld. En ja dan was het met een piste geweest, maar dan hoeft niet persee een ramp te zijn, daar zijn wel mogelijkheden om dat zo goed mogelijk op te vangen. Maar dat kan je nooit meer met de huidige tribunes te renoveren, dat krijg je nooit meer rechtgetrokken.
Als je ziet wat voor projecten ze in het buitenland allemaal kunnen verwezenlijken en hoe België hopeloos achterop loopt op gebied van sportinfrastructuur... triest.
Enkel de stadions zijn een ramp (en dan nog), al de rest behoort tot het beste ter wereld.