Shade schreef:Een slechte zaak als je het mij vraagt. Buitenlandse voorbeelden hebben al aangetoond dat zoiets voor enorme competitieverstoring en nog grotere desinteresse zorgt.
Nathan Lockley schreef:Shade schreef:Een slechte zaak als je het mij vraagt. Buitenlandse voorbeelden hebben al aangetoond dat zoiets voor enorme competitieverstoring en nog grotere desinteresse zorgt.
In nederland lukt het wel . Geef het gwn een kans
Piussi schreef:Nathan Lockley schreef:Shade schreef:Een slechte zaak als je het mij vraagt. Buitenlandse voorbeelden hebben al aangetoond dat zoiets voor enorme competitieverstoring en nog grotere desinteresse zorgt.
In nederland lukt het wel . Geef het gwn een kans
Wat lukt daar wel? Ik heb anders al verhalen gelezen van clubs die niet tevreden zijn omdat de belofte-elftallen de ene keer met een zeer sterk team aantreden en de andere keer weer niet.. Wat voor competitievervalsing zorgt..
http://www.bsiderats.nl/ced-wil-maximum-aan-beloftenelftallen-jupiler-league/
En morgen het traditie-duel RWDM-Club Luik! Live streaming op bruzz.beNathan Lockley schreef:Aalst tegzn Dender wel ehik ga trouwens
Club heeft wel zijn vaste kliek beloftenwatchers, die mogelijk met deze hervorming nog zal groeien. Maar ik heb ook mijn twijfels. Voor de profploegen misschien een stap vooruit maar of dit ook het geval is voor de reeksen waar de beloftenploegen in uitkomen...Tokkie schreef:Piussi schreef:Nathan Lockley schreef:In nederland lukt het wel . Geef het gwn een kans
Wat lukt daar wel? Ik heb anders al verhalen gelezen van clubs die niet tevreden zijn omdat de belofte-elftallen de ene keer met een zeer sterk team aantreden en de andere keer weer niet.. Wat voor competitievervalsing zorgt..
http://www.bsiderats.nl/ced-wil-maximum-aan-beloftenelftallen-jupiler-league/
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de beleving er nog verder op achteruit zal gaan ...
Ik speel met Eendracht Aalst bvb liever tegen ploegen als RWDM, FC Luik, La louvière, Boom, Berchem, Geel, ... ipv Brugge B, Anderlecht B, Gent B, ... die brengen geen volk mee.
Chimaera schreef:En morgen het traditie-duel RWDM-Club Luik! Live streaming op bruzz.beNathan Lockley schreef:Aalst tegzn Dender wel ehik ga trouwens
Maxrafc schreef:nog altijd minstens 5000 vaste supps
Chimaera schreef:Te rap te groot? Bwa. Daring heeft altijd een grote aanhang gehad maar pendelde na een succesvolle periode voor WOII vooral tussen eerste en tweede klasse (al kende het wel enkele uitschieters zoals Europees voetbal en bekerfinale(s)). Racing White was voor de fusie al een sterke ploeg maar had geen supporters. Vandaar de fusie. Het klopt wel dat de club meteen succes heeft behaald met de landstitel. Maar de financiële problemen staken pas de kop op in de jaren negentig.
De eerlijkheid gebiedt natuurlijk wel te zeggen dat dit een nieuwe ploeg is met naam en logo van RWDM.
Nathan Lockley schreef:Chimaera schreef:Te rap te groot? Bwa. Daring heeft altijd een grote aanhang gehad maar pendelde na een succesvolle periode voor WOII vooral tussen eerste en tweede klasse (al kende het wel enkele uitschieters zoals Europees voetbal en bekerfinale(s)). Racing White was voor de fusie al een sterke ploeg maar had geen supporters. Vandaar de fusie. Het klopt wel dat de club meteen succes heeft behaald met de landstitel. Maar de financiële problemen staken pas de kop op in de jaren negentig.
De eerlijkheid gebiedt natuurlijk wel te zeggen dat dit een nieuwe ploeg is met naam en logo van RWDM.
Ik vind dat toch wel vrij rap voor zo een grote ploeg op 20 jaar tijd. Die hadde elke match 10 000 toeschouwers wat in die tijd kwa opbrengste toch een goudmijn had moet zijn of vergis ik mij daar in ? Toch spijtig hoort thuis bij de gevallen top clubs . 1 van de laatste Brusselse ploegen die Anderlecht weerwerk bracht .
Maxrafc schreef:Nathan Lockley schreef:Chimaera schreef:Te rap te groot? Bwa. Daring heeft altijd een grote aanhang gehad maar pendelde na een succesvolle periode voor WOII vooral tussen eerste en tweede klasse (al kende het wel enkele uitschieters zoals Europees voetbal en bekerfinale(s)). Racing White was voor de fusie al een sterke ploeg maar had geen supporters. Vandaar de fusie. Het klopt wel dat de club meteen succes heeft behaald met de landstitel. Maar de financiële problemen staken pas de kop op in de jaren negentig.
Ik vind dat toch wel vrij rap voor zo een grote ploeg op 20 jaar tijd. Die hadde elke match 10 000 toeschouwers wat in die tijd kwa opbrengste toch een goudmijn had moet zijn of vergis ik mij daar in ? Toch spijtig hoort thuis bij de gevallen top clubs . 1 van de laatste Brusselse ploegen die Anderlecht weerwerk bracht .
uiteindelijk komen er momenteel steeds meer traditie clubs terug, investeerders begrijpen dat supporters belangrijk zijn en vasthangen aan traditie en geschiedenis. (enkele voorbeelden: beerschot, antwerp, union, rwdm, aalst, mechelen een paar jaar geleden, club luik, ...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast