[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4668: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4670: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4671: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4672: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
Belstadions.net • Toon onderwerp - De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Huidige stadions met bouwkoorts.

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor 18802020 » wo 22 jul 2020, 13:55

De door de club aangemaakte site is al een aantal weken uit de lucht.
"Account Suspended"
Toch niet echt professioneel aangepakt -wall-
18802020
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr 19 jun 2020, 20:34

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » wo 22 jul 2020, 15:37

Dat was me ook al opgevallen, nadat er eerder geen actuele foto's of filmpjes meer op verschenen, is het u helemaal gedaan.

Uit het artikel over de officiële ploegfoto (GvA) (
Afbeelding
Afbeelding
Op de foto's van de hoofdtribune is duidelijk te zien dat de stoeltjes van de vakken achter de dug-outs en rondom de spelerstunnel vervangen zijn door meer luxueuze exemplaren.
Hierdoor zijn de witte RAFC letters ook verdwenen.
Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Chimaera » do 23 jul 2020, 10:59

De breuklijnen in de zitjes in de bochten lijken op bovenstaande foto toch mee te vallen. En zie ik dat goed dat ze bovenaan nog een extra rij zitjes aan het plaatsen zijn?

Verder veronderstel ik dat het nu wachten op het einde van het bouwverlof is voor we de afwerking van de bovenste verdieping en de plaatsing van het dak zien.
Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor NjitS » do 23 jul 2020, 13:01

Ondertussen zijn ze gestart met het afbreken van de bouwkraan kant T2.
BTID
NjitS
 
Berichten: 193
Geregistreerd: di 09 sep 2014, 10:50
Woonplaats: Everbeur

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Dimitri_B » do 23 jul 2020, 21:36

Ik weet niet of het nog iemand opgevallen is, maar ik heb het gevoel dat er "blind spots" zijn, daar waar de zitjes grenzen aan de plaatsen G-supporters op de tweede ring!

Ik kan absoluut mis zijn, maar let eens op de zitjes van de voorlaatste en laatste rij, die grenzen aan de plek voor de G-supporters!
Absoluut wel fan dat er op tribune 4, zowel onderste als bovenste ring plek is voorzien voor hen.
Dimitri_B
 
Berichten: 47
Geregistreerd: ma 24 jul 2017, 08:11

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Chimaera » vr 24 jul 2020, 09:41

Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Tommeke81 » vr 24 jul 2020, 18:27

Mooi zicht vanaf T1 naar de nieuwe T4 (foto GVA)

https://img.1platform.be/sooYyoZhcBA4f5 ... 32ef5c.jpg
Tommeke81
 
Berichten: 52
Geregistreerd: do 24 aug 2017, 13:46

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » za 25 jul 2020, 09:29

Video beelden van de nieuwe tribune 4 (opkomst spelers O. Lyon oefenwedstrijd 24 juli).

Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » wo 29 jul 2020, 08:22

Foto van op Facebook
De trappen worden wit geverfd.

Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor PUSH » wo 29 jul 2020, 15:42

"De liefdevolle kleuren" ;)

Ondertussen hoop ik dat men van de Corona-sh*t (lees: geen toeschouwers toegelaten bij voetbalwedstrijden tot eind 2020?) gebruik maakt om T2 zo snel als mogelijk met de grond gelijk te maken en terug herop te bouwen. Op het moment dat er wél terug duizenden supporters zijn toegelaten, is T2 misschien klaar waardoor het probleem van Vraag vs Aanbod aan zitplaatse ineens opgelost is :D
PUSH
 
Berichten: 361
Geregistreerd: wo 23 aug 2017, 12:14

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Tommeke81 » do 30 jul 2020, 12:06

Heeft er hier iemand weet wat de plannen zijn qua verdere verbouwingen van de Bosuil?
Wordt er weldra ook gestart met het afbreken en vervolgens opbouwen van een nieuwe T2 of is hier nog geen verdere info van verspreid?
Tommeke81
 
Berichten: 52
Geregistreerd: do 24 aug 2017, 13:46

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor PUSH » do 30 jul 2020, 12:19

Volgens mij is er geen info (publiek) bekend, maar zoals ik hierboven al aanhaalde: we staan mogelijks voor een periode van ettelijke maanden zonder toeschouwers bij voetbalwedstrijden, dus moest ik Gheysens zijn, ik begon asap met de afbraak en heropbouw van T2 zodat die volledig klaar is tegen het moment dat er wél 20.000 toeschouwers of meer in Den Bosuil zijn toegelaten ;)
PUSH
 
Berichten: 361
Geregistreerd: wo 23 aug 2017, 12:14

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Tommeke81 » do 30 jul 2020, 12:44

Tommeke81
 
Berichten: 52
Geregistreerd: do 24 aug 2017, 13:46

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor finndo » vr 31 jul 2020, 13:18

misschien eerst afwachten tot we zeker zijn dat we een vergunning krijgen om effectief een nieuwe T2 te bouwen? Anders gaat het een raar zicht zijn als er aan 1 kant van het veld maar braakliggende grond ligt.
finndo
 
Berichten: 83
Geregistreerd: ma 05 aug 2013, 21:53

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor PUSH » vr 31 jul 2020, 15:54

PUSH
 
Berichten: 361
Geregistreerd: wo 23 aug 2017, 12:14

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » vr 31 jul 2020, 19:15

Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor PUSH » ma 03 aug 2020, 10:00



Gazet van Antwerpen - 03/08/2020

Het is zover. Tientallen prijzen won hij al met zijn paarden, maar nu heeft Paul Gheysens (66) ook met Antwerp FC zijn eerste grote trofee beet. Daags na de bekerwinst mochten we exclusief bij hem op de koffie in Knokke en gaf hij zijn relaas. Nog nagenietend van zaterdagavond. “Die zet met Lamkel Zé was geniaal van Luciano.”

Zondagmiddag, Westkapelle, Knokke-Heist. We zijn hier op ­bezoek bij de bekerwinnaar. Maar helaas voor Club Brugge: het ­Belfius Basecamp rijden we ­voorbij. Vijf kilometer verderop is het te doen, bij Knocke Arabians, de stoeterij van Paul Gheysens. Op dat gigantische landgoed - tientallen voetbalvelden groot - hebben we een afspraak met de voorzitter/eigenaar van Royal Antwerp FC, die daags voordien zijn eerste prijs gepakt heeft. Als we voor de poort staan, is er ­echter geen kat te zien, alleen tientallen paarden verspreid over verschillende weides. Maar ­enkele minuten later arriveert een goedgemutste Gheysens, laat hij ons binnen en neemt hij ons mee naar zijn schuur - gelegen tussen de stallen en het labo waar de embryo’s worden gemaakt.

Van kleine oogjes na een ­feestavond is geen sprake. “Om half 2 ’s nachts was ik thuis. Ik ben nog opgebleven tot kwart voor 4, om een beetje na te ­genieten. Maar moe? Neen. Ik ben in mijn leven nog nooit moe geweest.”

Hij is zelfs al langs de bakker geweest, om ons te plezieren. Hij dekt snel de tafel en serveert ons eclairs, pannenkoeken – “de beste van België” – en een kriekentaart, die hij zelf aansnijdt. Om te drinken: een kop koffie. Geen champagne. Dat kreeg Antwerp op de Heizel ook niet. Net zomin als ze begroet werden door de mensen van de voetbalbond of ze felicitaties kregen vanuit het verliezende kamp. Maar Gheysens heeft ons niet ontvangen om daarover te klagen. “Ik wil daar geen spel rond maken. Daar win je niks mee. We zijn hier toch om het over Antwerp te hebben? Dat is het enige dat telt. Want het was toch fantastisch wat we hebben gedaan?”

Stress

Dat moet wel, want Gheysens kon de berichtjes na afloop niet bijhouden. Ook tijdens het interview stromen ze binnen. “Soms zijn het er honderd, misschien tweehonderd, maar nu meer dan duizend. Uit alle hoeken, maar ook veel uit de voetbalwereld. Je kan het niet geloven. Van Louis van Gaal zat er ook eentje tussen. Normaal kwam hij kijken, maar door covid kon dat niet meer. Nu, je tikt en je tikt en je tikt, maar iedereen beantwoorden wordt moeilijk. Mijn vrouw doet dat wél, die vindt dat zeer belangrijk.”

Paul Gheysens neemt ons nog even mee terug naar de uren voor de finale. Hij was speciaal terug naar België gevlogen om de match bij te wonen. “Je zou zot zijn als je dat niet doet.” Maar eerst ging hij nog met de rest van de Antwerp-top op restaurant. “Luciano heeft voor elke wedstrijd stress, maar zaterdag was het nog erger. Sven Jaecques ook: sneeuwwit. Zelfs mijn beertje, bij mijn Ria’tje, was nerveus. (grijnst) Ik dacht soms dat ze zou rechtspringen. Zelf ben ik heel kalm gebleven. Alleen op het einde, toen het begon te spannen, heb ik drie keer luid Ritchie! geroepen. (lachje) Maar dat was niet zozeer voor Ritchie (De Laet, nvdr.) bedoeld, want die was weer geweldig. Wel om de ganse ploeg wakker te schudden. Ze hielden het gelukkig schitterend vol.”

En niet één speler viel uit de toon, zo vindt de voorzitter. “We hadden een jongen van 20 jaar in doel die nog nooit op het hoogste niveau had gekeept. Daar waren we allemaal bang voor. Maar wie had het beter gedaan? Hij heeft er een paar uitgehaald die er niet veel gingen hebben. Seck: maar vent toch. Die is steviger dan een boom. Juklerod: wat heeft die zich weer bewezen. Hongla: ook goed – toch naar achter, niet naar voor. Haroun: die heeft Vormer en Vanaken gewoon uit de match gespeeld. Mbokani: met z’n drieën hingen ze aan zijn lijf. En Ritchie, jongens toch. Als die iets sneller was geweest, was dat een wereldvedette.”

Er was ook nog Lamkel Zé. “Het grootste loslopende wild uit de competitie! (lachend) Maar hem erbij halen voor de finale was dé zet. Dat was geniaal van Luciano. Dat sommige spelers hun twijfels hadden? Wat is dat nu… De trainer is baas in ’t kot, hè. En uiteindelijk heeft Lamkel Zé zich voorbeeldig gedragen en het verschil gemaakt.”

Volgende stap

Gheysens gaat door met bloemetjes gooien. “Leko heeft het ook goed gedaan, hé. Maar dat had ik wel verwacht. We moeten ook Bölöni bedanken, maar het was tijd voor een ander soort voetbal, en voor meer discipline. Met Leko wilden we de volgende stap zetten.”

Die stap is al gezet, want de eerste prijs is er. Een beker is natuurlijk nog geen titel. Maar ook die hoeft niet te lang meer op zich te laten wachten. “Ik zet daar geen tijdstip op, wij laten ons niet opjagen. Maar dat blijft het doel. En we gaan daar geraken. Dat weet niemand, maar in maart – vlak voor alles werd stilgelegd – leefde in de spelerskamer het idee dat het nog mogelijk was om kampioen te worden. We hadden net die winning mood te pakken en Charleroi gingen we pakken, Gent misschien ook. Spijtig dat die clubs er daarom alles aan hebben gedaan om de competitie stop te zetten. En nu willen ze ineens wél spelen, terwijl de situatie erger is dan toen. Ik vind het onnozel. Ik hoop dat de competitiestart wordt uitgesteld.”

Voor de gezondheid van de mensen dan, niet omdat Antwerp er niet klaar voor is. De bekerwinst doet Gheysens niet alleen glimmen van trots, hij is er zeker van dat de ploeg nu nog meer kan worden versterkt. “Die trofee trekt mensen aan. We denken dat het de trigger is om de drie, vier toppers met wie we bezig zijn, te overtuigen. Maar we gaan niks exuberants doen. Niet gooien met geld en de allerhoogste lonen, want dat zou niet goed zijn voor de groep en het budget. We hebben ons net gewapend tegen covid door spelers met hoge lonen te laten gaan. Maar we gaan een goeie ploeg hebben, daar moet je niet aan twijfelen.”

Na ruim twee uur krijgt Gheysens telefoon van zijn vrouw en belooft hij haar dat hij zich over een kwartiertje naar hun appartement aan het strand haast. Maar voor we afscheid nemen, toont hij ons nog snel zijn schitterende volbloed Arabieren én het plaatsje aan het water waar hij in de zomer zijn zetel zet en achteruit leunt, om te genieten. Net zoals hij dat zaterdag op de Heizel deed. “Ik heb me geamuseerd, ja. Maar zonder te springen, zo ben ik niet. En fier op mezelf, op wat ik nu bereikt heb? Zo zit ik niet in mekaar. Ik ben wel tevreden voor de hele club, voor iedereen, voor de familie. We hebben nu wel het recht om te zeggen: dit was mooi, dit hebben we goed gedaan. Maar ik was gisterenavond al meteen aan de volgende fase aan het denken. En met Luciano aan het bedenken: wat hebben we nu nog nodig?” Het mag duidelijk zijn: met deze beker behaalde het Antwerp van Paul Gheysens zijn eerste grote prijs sinds lang. Maar niet de laatste.

Paul Gheysens over stadion en supporters: “We hebben nu de beste fans van de klas”

Een bekerfinale winnen: kan het de plannen met het stadion ook versnellen? “Dat hangt af van vergunningen en dat gaat zijn tijd nemen. We hopen dat we na de afwerking van tribune 4 al verder zitten qua vergunningen. En dan zullen we zien wat mogelijk is en op welke termijn. En we gaan dan tribune 2 en 3 in één keer samen nemen. Maar alles op zijn tijd.”

De coronapandemie speelt daarin ook een rol. “Daar hangt inderdaad veel van af. Want ik ga er van uit dat dit seizoen die nieuwe tribune nooit vol zal zitten. Misschien voor een zesde. Het is jammer, maar het is zo. Ik ga er nog niet te veel over zeggen, maar we zoeken nu een manier om de fans komend seizoen iets aan te bieden. Ik wil daarin investeren. Hoe gaan we hen kunnen betrekken, als er geen of weinig publiek in het ­stadion mag?”


En die fans, Paul Gheysens is er best fier op. Ook over de manier waarop ze in alle rust en zonder problemen te veroorzaken de finale van thuis uit volgden. “We waren de slechtste van de klas, maar ik durf te zeggen dat we nu bijna bij de besten van de klas zitten. Misschien op een paar honderd na, maar daar hoor je niks negatiefs meer over. Dat is ook geen probleem. We moeten die sfeer ook behouden, want als die er niet meer is, dan zijn we een andere club. En dat willen we niet. Dat klein beetje rauwe, dat is niet erg. Zolang het maar in stijl gebeurt.”

Paul Gheysens over de stad: “Antwerpen is een voorbeeldstad geworden”

Het was opvallend, hoe Paul Gheysens meteen na de wedstrijd de over­winning ook opdroeg aan de hele stad en al haar ­inwoners. Maar ook mooie woorden over had voor burgemeester Bart De ­Wever. “De stad Ant­werpen, wat daar vandaag allemaal gebeurt: dat trekt me enorm aan. En dan heb ik het over investeringen, over hoe men die stad laat opfleuren. Maar ook hoe ze gemanaged wordt. Over vele partijen heen, met een burgemeester aan het hoofd die outstanding is én met nog een boel andere goede krachten in het ­bestuur. Antwerpen is op veel vlakken een voorbeeldstad geworden. Met een machtige mentaliteit en veel mensen die vooruitkijken, met ambitie. Dan is veel mogelijk.”

“Dat motiveert me enorm om daarin te participeren, om mee te doen. Stel dat we daar alleen bezig waren in Deurne, zonder die achterliggende visie van een stad in beweging, dan stonden we daar alleen in de wei. Nu voel je dat je deel uitmaakt van een grotere beweging en dat is belangrijk voor mij. Er wordt zoveel ontwikkeld in Antwerpen, de stad wordt zo ­netjes en mooi. De kaaien, de pleinen, de straten, ook op technologisch vlak… En met een snelheid: ongelooflijk. Ik heb al veel ­gezien in de wereld, maar nog maar weinig steden in ontwikkeling gezien op het niveau van de stad ­vandaag. We gaan ons ook moeten haasten, om de stad bij te benen, want die gaat onherkenbaar zijn over twee jaar. En vooral: vanuit een duidelijke visie, systematisch. En met ­discipline.”

“Het is ook een bewuste keuze geweest, Antwerpen. Met Deurne als vertrek­basis. Ik vond dat belangrijk: vertrekken vanuit het hart van de club. We ­hebben veel aanbiedingen gekregen om te verhuizen, maar ik wilde dat niet. Maar ik kijk wel verder. Over de rivier, naar de Kempen, tot aan Nederland… Ik wil Antwerp ­uitdragen over een hele ­regio, met een juiste spirit.”

(pego, dvd)
PUSH
 
Berichten: 361
Geregistreerd: wo 23 aug 2017, 12:14

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » di 04 aug 2020, 07:53

Nieuwe foto's van op facebook (3/8)




Laatst bijgewerkt door Zelanje op zo 09 aug 2020, 11:12, in totaal 1 keer bewerkt
Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Zelanje » zo 09 aug 2020, 10:58

Laatste stand van zaken:

Binnenkant : mooi te zien op beelden ATV (alweer enkele dagen geleden) bij het begin van de reportage en op het einde (eerst 30 sec en vanaf 1:10)



Buitenkant : kaders voor bevestiging glas worden volop geplaatst (foto facebook)

Zelanje
 
Berichten: 253
Geregistreerd: do 27 jun 2019, 09:12

Re: De Bosuil [16.144->23.000/27.000 - R. Antwerp FC]

Berichtdoor Tommeke81 » di 11 aug 2020, 10:42

Foto van tijdens de felicitaties voor de bekerwinst.

https://static.nieuwsblad.be/Assets/Ima ... scale=both
Tommeke81
 
Berichten: 52
Geregistreerd: do 24 aug 2017, 13:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Verbouwingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten