Chimaera schreef:Het dak lijkt nog niet helemaal dicht: twee "spleten" aan de bochten waar nog regen kan binnensijpelen.
Ook binnenin en aan de omgeving zal nog werk zijn.
Voor T3 en T4 is het uiteraard nog wachten op omgevingsvergunningen voor afbraak en opbouw.
PUSH schreef:Chimaera schreef:Het dak lijkt nog niet helemaal dicht: twee "spleten" aan de bochten waar nog regen kan binnensijpelen.
Voor T3 en T4 is het uiteraard nog wachten op omgevingsvergunningen voor afbraak en opbouw.
Waarom "uiteraard" nog wachten? Ik had eigenlijk gehoopt dat ze die vergunningen al maanden geleden zouden hebben aangevraagd, en ze binnenkort zouden verkrijgen (of zelfs nu al op zak zouden hebben). Of ben ik nu naïef?
Chimaera schreef:Het dak lijkt nog niet helemaal dicht: twee "spleten" aan de bochten waar nog regen kan binnensijpelen.
Ik heb de vergunningsaanvraag nooit zien verschijnen op het publieke omgevingsloket, wat volgens mij, zeker in dit geval, wettelijk verplicht is. Wat wil zeggen dat het dossier, als er al een aanvraag zou zijn ingediend, zeker nog niet in de fase van het openbaar onderzoek zit.Dimitri_B schreef:PUSH schreef:Chimaera schreef:Het dak lijkt nog niet helemaal dicht: twee "spleten" aan de bochten waar nog regen kan binnensijpelen.
Waarom "uiteraard" nog wachten? Ik had eigenlijk gehoopt dat ze die vergunningen al maanden geleden zouden hebben aangevraagd, en ze binnenkort zouden verkrijgen (of zelfs nu al op zak zouden hebben). Of ben ik nu naïef?
Ik zou verrast zijn, moesten de vergunningen er (nog) niet zijn. De communicatie die de club uitstuurt over die zaken, is miniem. Voor je het weet en/of beseft, zijn ze aan het slopen en hopelijk snel aan het opbouwen
Ambioriz schreef:
Ik weet niet als het jullie ook opgevallen is..maar da laatste stuk van da dakconstructie T4/T2 kant staat veel hoger dan de rest...
Chimaera schreef:Er is precies een deel van de dakbedekking weg in de bocht tussen T1 en T4...
Doelbewust terug verwijderd om de tribune te kunnen afwerken (toegankelijkheid bouwkraan)?
Dimitri_B schreef:Persoonlijk vind ik de afbeeldingen van Antwerp coryfeeën redelijk kinderachtig.
Dat de coryfeeën aandacht verdienen en geëerd moeten worden, staat buiten kijf. Maar dan had ik liever gezien dat ze de koppen die vroeger op de omheining met graffiti gespoten waren, in de tribune her integreert werden.
Puur mijn mening natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten