NjitS schreef:Het feit dat ze T2 in een nieuw laagje rood-witte verf hebben gestoken geeft aan dat ze die nog niet direct gaan afbreken vrees ik
Greenboy schreef:Hier geloof ik wel in de verdere afwerking. Komt goed denk (hoop) ik!!
Greenboy schreef:KLopt! Als het in 2024 'af' zou zijn, zou dat snel zijn naar Belgische noren.
In Brugge zijn ze al meer dan 10 jaar bezig en er staat nog niets...![]()
En waarom denk je dat Antwerp/Ghelamco voor de Bosuil (sloop en heropbouw T2/T3) wél al de toelating zou hebben? Indien dat het geval was dan had Gheysens er volgens mij geen gras over laten groeien (figuurlijk dan). Of het zou moeten zijn dat ze het echt fase per fase willen: bouwen, ingebruikname, dan pas volgende fase...PUSH schreef:Greenboy schreef:KLopt! Als het in 2024 'af' zou zijn, zou dat snel zijn naar Belgische noren.
Dat klopt, maar in Brugge zitten ze nog altijd in de "voorafgaande fase" hé. Daar hebben ze nog niet eens de toelating om te mogen beginnen.
Bij Antwerp spreek je over een tijdspanne van vier à vijf jaar puur voor wat het bouwen zélf betreft. En dan zijn het slechts drie tribunes en geen vier, want T1 staat er al langer.
In welk ander ontwikkeld land gaat het zo traag vooruit, aan een slakkentempo van anderhalf jaar per tribune ?
Chimaera schreef:En waarom denk je dat Antwerp/Ghelamco voor de Bosuil (sloop en heropbouw T2/T3) wél al de toelating zou hebben? Indien dat het geval was dan had Gheysens er volgens mij geen gras over laten groeien (figuurlijk dan). Of het zou moeten zijn dat ze het echt fase per fase willen: bouwen, ingebruikname, dan pas volgende fase...PUSH schreef:Greenboy schreef:KLopt! Als het in 2024 'af' zou zijn, zou dat snel zijn naar Belgische noren.
Dat klopt, maar in Brugge zitten ze nog altijd in de "voorafgaande fase" hé. Daar hebben ze nog niet eens de toelating om te mogen beginnen.
Bij Antwerp spreek je over een tijdspanne van vier à vijf jaar puur voor wat het bouwen zélf betreft. En dan zijn het slechts drie tribunes en geen vier, want T1 staat er al langer.
In welk ander ontwikkeld land gaat het zo traag vooruit, aan een slakkentempo van anderhalf jaar per tribune ?
Ontdek hier het nieuwe state of the art spelerscomplex in Tribune 4!
Nieuws 29 juni, 2021
Vandaag namen onze Reds hun intrek in onze nieuwe Tribune 4! Dit state of the art spelerscomplex biedt alle mogelijke sportieve, technische en ontspanningsfaciliteiten. De volledige aankleding en inrichting werd verzorgd door Mevrouw Gheysens en haar team.
Het spelerscomplex bevat onder andere een kleedkamer met 30 zitplaatsen, een wellness center met tegenstroombad van 15m lang met bovendien een in hoogte verstelbare bodem, een ijsbad, een warmwaterbad, een hammam, een sauna, een jaccuzzi en een volledig uitgeruste fitness.
Naast spiksplinternieuwe kantoren en kleedkamers voor onze sportieve en technische staf zijn er ook twee auditoria (voor 139 personen en een kleiner voor 32 personen) voor allerlei besprekingen voorzien. Tot slot komen onze Reds tot rust in de eet-en relaxruimte die is ingericht met een pooltafel, kickertafel, tafeltennistafel en gaming area met LED-wall. En de volledige rust kunnen spelers van de A-kern dan weer in één van de 16 slaapruimtes vinden.
https://royalantwerpfc.be/nieuws/ontdek-hier-het-nieuwe-state-of-the-art-spelerscomplex-in-tribune-4
Zelanje schreef:Het traject voor het bekomen van een sloop en omgevingsvergunning voor T2 en T3 is reeds geruime tijd geleden ingezet.
Echter, het gaat hier niet enkel om het slopen en heropbouwen van de tribunes. Het probleem zit hem in de bijhorende capaciteitsuitbreiding.
Hiervoor zijn andere studies (mobiliteitsstudies ed.) noodzakelijk en dan kom je al gauw in dezelfde situatie als in Brugge terecht.
Ik vermoed (persoonlijke mening) dat het voorbije corona jaar juist daardoor vertragend heeft gewerkt.
Immers hoe kun je de impact van een manifestatie op de mobiliteit en omgeving meten als er geen publiek aanwezig mag zijn.
Soit, naar de orde van de dag en wat er wel werd gerealiseerd (petje af):
Link
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten