[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4668: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4670: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4671: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4672: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
Belstadions.net • Toon onderwerp - Nieuw Stadion Mechelen (18.000)

Nieuw Stadion Mechelen (18.000)

Alle nieuwtjes over projecten voor nieuwe stadions in België horen hier thuis.

Nieuw Stadion Mechelen (18.000)

Berichtdoor witn » wo 20 feb 2008, 20:31

Stad verkiest Electrabel-site voor nieuw voetbalstadion

Clubs staan in voor financiering.

Voor de bouw van een gemeenschappelijk voetbalstadion voor zowel Racing als KV Mechelen verkiest de stad de site van Electrabel in de Elektriciteitsstraat, vlakbij de op- en afritten van de E19 in Mechelen-Noord. De Nekker en het Douaneplein vindt ze veel minder geschikt.

De afgelopen weken vond een aantal gesprekken plaats over een gemeenschappelijk stadion voor KV en Racing. "Het bepalen van een geschikte locatie blijft cruciaal", zegt schepen van Ruimtelijke Ordening Karel Geys (sp.a). De site van de Nekker en het Douaneplein leken lange tijd plausibele opties maar die suggesties zijn intussen weggevaagd. "Voor De Nekker moeten we met te veel partijen aan tafel gaan zitten om die gronden te verwerven" zegt Geys. "De site van electrabel in Mechelen-Noord draagt onze voorkeur weg: een voetbalstadion levert er geen overlast op en er zijn niet al te veel ingrepen nodig om de veiligheid en de ontsluiting te garanderen. Bovendien moeten de clubs dan elleen met hen rond de tafel te gaan zitten voor een vergelijk over de bewuste gronden."
Schepen van sport Koen Anciaux (Open VLD) stelt nogmaals dat de stad niet zal instaan voor de financiering van het stadion. "We zijn wel bereid om in dit dossier een sturende rol te spelen, zoals het bemiddelen bij andere overheden en zorgen voor een degelijke ontsluiting. Maar de eigenlijke financiering is een verantwoordleijkheid van de twee clubs. Op dit moment heb ik weet van twee investeringsgroepen die geïnteresseerd zijn."
"De clubs moeten samen met bouwpromotoren concrete voorstellen uitwerken. Je moet toch rekening houden met een kostprijs van zo'n 25 miljoen euro. Er moet dus onvermijdelijk gezocht worden naar andere inkomsten dan die uit het voetbal", stelt Geys.
Dat zou dan een multifunctioneel complex zijn. Anciaux is gewonnen voor een stadion waarin ook andere functies geïntegreerd worden. "We willen geen shoppingcenter in Mechelen. Dat zou het economische leven in de stad te veel ontwrichten. Maar ik zie bijvoorbeeld wel heil in een herlocalisering van een aantal baanwinkels die nu gevestigd zijn in de buurt van het Rode Kruisplein. Ook kantoren behoren tot de mogelijkheid."

Racing Mechelen
"Niet realistisch"
Edmond Philips, voorzitter van Racing Mechelen, is niet enthousiaist over de Electrabel-site. "Die is toch te klein? Bovendien is de ondergrond er moerassig en lopen er hoogspanningskabels boven het terrein. Voor ons is de Nekker nog steeds de ideale locatie." De stad legt het initiatief bij de clubs, maar Philips kaatst de bal meteen terug. "Wij wachten op het stadsbestuur. Pas wanneer er een geschikte locatie aangewezen is, kunnen wij samenzitten met KV Mechelen en bouwpromotoren. Ik heb het gevoel dat dit dossier stevig in het slop zit. Allicht is het wachten op de volgende verkierzingen voor er weer wat schot in de zaak komt."

KV Mechelen
"Delicaat dossier"
Voor KV Mechelen lijkt de nood het hoogste. Achter de Kazerne, onlangs omgedoopt tot het Veoliastadion, is fel verouderd. Bovendien huurt de club het stadion nog steeds van vereffenaar JOAN Dubaere. Een nieuw complex zou meer dan welkom zijn en naar verluidt zou Malinwa al behoorlijk ver staan in de contacten met mogelijke investeerders. Maar de club houdt de lippen stijf op elkaar. "Het dossier is te delicaat om er publiekelijk over te communiceren", zegt voorzitter Johan Timmermans.

GVA 20/10
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor witn » do 21 feb 2008, 11:16

Racing Mechelen wil een gemeenschappelijk stadion
Vraag: Het gemeenschappelijk stadion in Mechelen. Doet Racing nu mee of niet?
Edmond Philips: Ja, Racing doet mee. Op voorwaarde dat we gelijkwaardig met KV Mechelen behandeld worden en dat is ons toegezegd. Wij zijn trots op ons stadion, maar het wordt oud. Het onderhoud kost elk jaar 125 000 euro. Met een nieuw stadion kunnen we ooit misschien wel de stap naar eerste klasse maken. De plannen liggen bij mij thuis. Alles heeft zijn tijd nodig, nu moet de Commissie voor Autowegen zich buigen over de aanleg van een nieuwe oprit voor de autostrade. Ik denk dat de verkiezingen van 2009 eerst nog zullen passeren.
Bron: GVA
21 Feb 2008
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor plitch » do 06 maart 2008, 11:31

KV Mechelen voor 2012 in nieuw stadion
KV Mechelen heeft absoluut een nieuw stadion nodig. De club kan niet meer groeien in het huidie Veolia Stadion. Voorzitter Timmermans maakt zich sterk dat KV Mechelen voor 2012 in een nieuw stadion zal spelen.

KV Mechelen doet het de laatste tijd uitstekend en dat is ook het publiek en de sponsors niet ontgaan. De belangstelling neemt toe maar het stadion zit vol en ook voor extra sponsors is er geen ruimte meer.

Veld 2 meter korter
Daarom besliste KV Mechelen om zijn speelveld volgend seizoen 2 meter in te korten om zo ruimte te creëren voor extra boarding. Bovendien zal er mogelijk een extra noodtribune worden gebouwd. De nood aan een nieuw stadion is erg groot, zo weet voorzitter Timmermans.

Voor 2012
"Op termijn kan KV Mechelen enkel in een nieuw stadion doorgroeien. In het huidige stadion worden we weer de liftclub die KV Mechelen bijna altijd is geweest. Er is mij verzekerd dat we voor 2012 in een nieuw stadion voetballen. Ik verwacht dat er binnen de 2 maanden duidelijkheid kan worden gegeven", zo zegt de voorzitter in Gazet van Antwerpen.
bron: belgiumsoccer.be
Avatar gebruiker
plitch
 
Berichten: 43
Geregistreerd: ma 18 feb 2008, 13:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor plitch » vr 25 apr 2008, 14:51

Mechelen wil één stadion voor 20.000 fans

vr 25/04/08 - Als alles volgens plan verloopt, spelen KV Mechelen en RC Mechelen vanaf 2012 in een nieuw, gemeenschappelijk, stadion. De stad keurde immers het "vlekkenplan" goed voor de nieuwe site.
Woningen, winkels én een nieuw stadion moeten er komen tussen de Gezellelaan, de N16 en de Dijle. De site is 20 hectare groot, projectontwikkelaars mogen nu voorstellen doen binnen dat kader.

Een shoppingcenter komt er niet, want dat zou ten koste gaan van de winkels in de binnenstad. De nieuwe tempel moet 20.000 fans kunnen herbergen.

KM Mechelen is blij met het plan en hoopt dat het stadion er tegen 2012 effectief staat.

De twee huidige stadions van KV en Racing, dat in derde klasse A speelt, verdwijnen na 2012. Er komen nieuwe woonprojecten in de plaats.

bron: Sporza.be
Avatar gebruiker
plitch
 
Berichten: 43
Geregistreerd: ma 18 feb 2008, 13:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor Fabrice » vr 25 apr 2008, 18:39

Goedendag aan iedereen, ik ben Fabrice ik heb 24 jaar en ik woon in Luik

Ik ben zeer grote fan van de stadium, in België, helaas spreek ik niet het Nederlands om u te omvatten ik vertaal zoals ik kan,

goede voortzetting

gelukwens voor uw plaats...

;) ;) ;)
Avatar gebruiker
Fabrice
 
Berichten: 63
Geregistreerd: vr 25 apr 2008, 18:35
Woonplaats: luik

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor plitch » vr 25 apr 2008, 19:22

Avatar gebruiker
plitch
 
Berichten: 43
Geregistreerd: ma 18 feb 2008, 13:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor witn » za 26 apr 2008, 09:14

KV en Racing hebben al een plaats en de medewerking van het stadsbestuur. Was het maar overal zo simpel...

Over de capaciteit zijn ze allesins nog niet uit sommige bronnen spreken van 20.000 andere dan weer van 16 à 17.000. Ik hoop allesins op een 20.000, een KV Mechelen in eerste kan zeker aan een gemiddelde geraken van een 15 à 16.000 toeschouwers, dan hebben ze nog een reservemarge van een 4.000 plaatsen voor de topmatchen.

@Fabrice: Welkom op het forum en ik ben blij dat je de site goed vindt, we proberen ons best te doen.
ps: je mag gerust in het frans posten, mij maakt het niet echt uit. ;)
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor witn » ma 28 apr 2008, 09:02

"Het Mechels voetbal verdient beter"

CD&V-fractcieleider Karel Van Butsel is zwaar ontgoocheld in de manier waarop de stad Mechelen haar visie over de site Keerdok naar buiten draagt. "Ik verwachtte van de stad een coördinerende rol in dit dossier, ik verwachtte dat ze een duidelijke visie zou uitwerken, deze zou voorleggen aan de gemeenteraad en dat ze vervolgens de correcte uitvoering zou bewaken", zegt Van Butsel.

Van Butsel merkt ook op dat geen bouwvergunning is en zelfs geen concreet plan. KV en Racing zijn het nog niet eens over wat ze willen en worden volgende week op een ontmoeting met de stad toegelicht. "De locatie op zich is al geeen goede keuze, er is nog geen zekerheid dat de hogere overheden bereid zouden zijn mee in de extra infrastructuur te investeren. Wat de gevolgen voor de handelaars zijn, is zelfs helemáál nog niet duidelijk. Maar een nieuw commercieel centrum aan de rand van de stad is blijkbaar niet helemaal uitgesloten", aldus Van Butsel.

De timing van het eventueel openstellen van een nieuw stadion is echter wel goed gekozen. "Bij de opening van een nieuw stadion 2 maanden vóór de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012. Wie zich dus zou afvragen waarom er al zo lang getreuzeld werd en wordt met de aanzet van het nieuwe stadion, kent nu het antwoord: platte politiek. Het nieuwe stadion mag er pas komen in 2012, vlak voor de verkiezingen, het Mechels voetbal verdient beter. Dit dossier verdient beter dan politiek misbruikt te worden." stelt Van Butsel vast.
(Gepubliceerd op zaterdag 26 april 2008) 7540
Bron : Radioreflex


28.04.2008 : «Stadion in 2012? Onzin!»
De eerste tien jaar staat er in Mechelen geen nieuw stadion. Dat zegt de oppositie, bij monde van raadslid Marc Hendrickx (N-VA). Het stadsbestuur had zich vrijdag sterk gemaakt dat er in 2012 uitzicht zou zijn op een nieuwe voetbaltempel voor KV én Racing Mechelen op de voormalige Electrabelsite. «Met een zoveelste aankondiging dat er een nieuw stadion gaat komen, strooit de bestuursmeerderheid zand in de ogen van duizenden voetbalsupporters uit de stad en omstreken», zegt Marc Hendrickx. «Hoe graag ik zou willen, over vier jaar zal er geen stadion staan. Het enige wat de stad heeft zijn vage ideeën. Er is geen akkoord tussen de voetbalclubs, er is geen geldschieter en er zijn geen vergunningen.» (WVK)
Het Laatste Nieuws

Blijkbaar zit het politiek toch niet zo goed en staan ze nog nergens....
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor vinmat » di 29 apr 2008, 13:09

vinmat
 
Berichten: 116
Geregistreerd: di 29 apr 2008, 12:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen

Berichtdoor witn » wo 30 apr 2008, 18:57

Klopt; wat ik wel spijtig vind aan het nieuw stadion, is dat het zal bespeelt worden door 2 ploegen. In de situatie waar je ploegen hebt die een verschillend toeschouwersaantal hebt vind ik dat nooit goed. Dan creëer je altijd de situatie van een topploeg en een kleintje. In Mechelen is dat dan respectievelijk KV en Racing. Beide ploegen willen dan een gelijke behandeling maar die kan nooit gegeven worden doordat de ene ploeg financieel veel verder staat dan de andere.
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Greenboy » zo 18 mei 2008, 09:27

Racing is zeker geen voorstander van een nieuw stadion, zeker de supporters niet. De 'kakkers' zullen het als hun bezit aanschouwen terwijl ze jaren aan een stuk aan competitievervalsing hebben gedaan. Ze kochten spelers, gaven ze een goed contact, betaalden ze niet en gingen failliet. En zie, daar staan ze terug! Alleen nu zonder stadion. EN nu maar hoog van de toren blazen dat ze een stadion moeten hebben. Wel, Racing heeft een eigen stadion en speelt het spel eerlijk. En gisteren, in derde klasse, waren er toch bijna 2.000 toeschouwers en een prachtige sfeer. Voor mij hoeft het niet meer te zijn. Een stadion van 16.000 zitplaatsen is inderdaad niets voor een derde klasser. En de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Racing in tweede klasse thuishoort, maar dat eerste klasse er normaal gezien niet meer inzit. En de locatie is ook al zoiets, namelijk vlak naast het OVK van Racing. Maar, het staat er nog niet, want waar de politiekers zich mee moeien komt meestal niet veel van terecht!
Greenboy
 
Berichten: 684
Geregistreerd: zo 18 mei 2008, 09:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor witn » zo 18 mei 2008, 19:16

Ik moet je gelijk geven. Ik geloof ook niet dat het goed is om KV en Racing in 1 stadion te steken. KVM heeft een groter en moderner stadion nodig, Racing vooral een moderner. Beste oplossing is natuurlijk een nieuw stadion voor KVM en een heropfrissing van het Oscar Vankesbeeckstadion. Maar dat lijkt me niet echt realistisch. Het stadsbestuur zal nooit willen investeren in 2 stadions.
Overal is het de mode om de 2 grootste ploegen van de stad samen te laten spelen in een nieuw, modern stadion. Antwerpen, Lier, Mechelen, in Brugge is het nu al een tijdje zo maar gaat het gelukkig nu weer de ander kant op. Enkel in Antwerpen zou zoiets goed zijn volgens mij omdat je daar 2 evenwaardige ploegen hebt die ongeveer evenveel volk aantrekken.
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Greenboy » wo 18 jun 2008, 18:30

En men blijft maar zeveren over een nieuw stadion in mechelen. Als den dikke (Somers) nog maar 10% van al wat hij al gelult heeft zou uitgevoerd hebben, zou Mechelen een toffe en veilige stad zijn. Maar de komende maanden en jaren zullen we te pas en te onpas nog wel wat bercihten krijgen over een nieuw stadion. Een eerste steenlegging zal ik echter niet meer meemaken vrees ik. :lol:
Greenboy
 
Berichten: 684
Geregistreerd: zo 18 mei 2008, 09:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor witn » vr 27 jun 2008, 14:00

witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Greenboy » vr 27 jun 2008, 18:09

Greenboy
 
Berichten: 684
Geregistreerd: zo 18 mei 2008, 09:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor witn » ma 30 jun 2008, 08:11

witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Greenboy » do 10 jul 2008, 09:39

Nee, maar op het Rode Kruisplein wel en ook die mzouden allemaal moeten verdwijnen, net als alle winkels daar. En dat zijn er wel wat.
Greenboy
 
Berichten: 684
Geregistreerd: zo 18 mei 2008, 09:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Krivan » vr 05 dec 2008, 12:15

Oud Voorzitter Van Den Wijngaert wil het huidige stadion kopen. Ik zou zeggen laat hem maar doen, op die manier kunnen de plannen voor een nieuw stadion in een stroomversnelling komen.
Krivan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 03 dec 2008, 16:11

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Greenboy » vr 05 dec 2008, 12:47

Lees mijn commentaar hierboven. Er is al lang niets meer vernomen van dat dossier.
Dit is gewoon een stok om in die stinkende pot te roeren.

Het is trouwens ongehoord dat de curator dat stadion nog steeds niet verkocht heeft. Stel dat jij eens de grootste schuldeiser was?? Zou jij dan niet graag een stuk van je verloren centjes terugzien?

Wel VDW probeert dat nu. Als hij dat stadion koopt, recupereert hij daar veel geld van omdat hij de grootste schuldeiser is. Bovendien kan hij het stadion (de gronden dan toch) verkopen.
Greenboy
 
Berichten: 684
Geregistreerd: zo 18 mei 2008, 09:22

Re: Nieuw Stadion Mechelen (20.000)

Berichtdoor Krivan » vr 05 dec 2008, 14:56

Ja kijk, ze zijn in vereffening gegaan, de curator heeft daar alle touwtjes in handen wat dat betreft. Ik bedoel alleen maar, dat het een heel domme zet zou zijn om nog verder te investeren in hun huidige stadion, en dat dit misschien het uitgelezen moment is om concrete plannen te maken. Dan verhoogt mijns inziens ook de waarde van hun huidige stadion want, gelijk welke koper zal iets met die gronden willen doen, die weinig met voetbal te maken heeft.
Krivan
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 03 dec 2008, 16:11

Volgende

Keer terug naar Nieuwe Stadions

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten