[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4668: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4670: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4671: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4672: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
Belstadions.net • Toon onderwerp - Cegeka Arena [24.604 - KRC Genk]

Cegeka Arena [24.604 - KRC Genk]

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor krcgenk » do 16 jul 2009, 19:08

Die fanshop is toch een grote verbetering tegonover vroeger. Nu heeft men toch al een iets professionelere etalage.

Wat ook nieuw is, is de plaatsen voor gehandicapten. Zij krijgen speciaal op maat gemaakte plaatsen aan de overzijde van de hoofdtribune met perfect zicht op het veld. Dit situeert zich ter hoogte van de onderste drie rijen.
krcgenk
 
Berichten: 42
Geregistreerd: vr 29 mei 2009, 16:42

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor witn » do 23 jul 2009, 17:39


Het stadion van Racing Genk, de Cristal Arena, krijgt een gedaanteverwisseling. Een hoop commerciële faciliteiten wordt bijgebouwd, én er komt een derde bijkomende ring in het stadion. Voetbalbelgië.be sprak met Jos Vaessen.

"De commerciële uitbouw van het stadion zit nu in de 'Project Mer'-fase", zegt Vaessen. "Deze zou tot begin volgend jaar duren. Als alles positief verloopt, en er zijn vandaag geen signalen dat dit niet zo zou zijn, kan daarna met de bouw begonnen worden. Deze uitbouw bestaat uit twee peilers, namelijk een detailhandel van sport en recreatieve producten, én diensten van sport en recreatieve aard. Zoals een fitnesscentrum, een bowlingzaal, snooker en een discotheek".

Cristal Arena met 44.000 plaatsen
Naast de uitbouw van commerciële activiteiten staat ook een stadionuitbreiding op de agenda. Jos Vaessen legt uit: "De mogelijke uitbouw van het stadion koppelen wij aan de kandidatuur van het WK 2018. Als wij de toewijzing krijgen, zullen wij inderdaad een derde ring krijgen met een totale capaciteit van 44.000 plaatsen."

"Daarmee hebben we echter niet het grootste stadion in België, want voor de organisatie van het WK 2018 zullen er nog drie of vier andere stadions komen met telkens evenveel plaatsen. Mogelijk komt er ook een stadion met een capaciteit van liefst 65.000 plaatsen voor de organisatie van een halve finale."


Bijkomende parkeerplaatsen
Racing Genk maakt ook werk van een nieuw parkeerplan voor de thuiswedstrijden. "Op termijn gaan we, naast de circa 5.500 parkeerplaatsen die we nu hebben, een uitbreiding voorzien van ongeveer 1.000 parkeerplaatsen die gekoppeld zijn aan de nieuwe 'Sport en Recreatie Site'. Bovendien zullen op het nieuwe industrieterrein dat uitgebouwd wordt op de terreinen van de mijn van Waterschei nog eens 1.000 extra parkeerplaatsen komen. Deze 1.000 extra parkeerplaatsen zouden mogelijk al binnen enkele maanden beschikbaar zijn."
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor wekke » za 08 aug 2009, 13:09

Afbeelding
(KRC Genk-K.Lierse SK)

Afbeelding
(KRC Genk-PSV)

Afbeelding
(KRC Genk-PSV)

Afbeelding
(KRC Genk-PSV)
wekke
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 08 aug 2009, 12:51
Woonplaats: Olen

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Piussi » za 08 aug 2009, 14:32



panorama gemaakt van bovenstaande foto's ;-)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
 
Berichten: 1148
Geregistreerd: zo 30 maart 2008, 11:22
Woonplaats: Geel

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor wekke » za 08 aug 2009, 17:43

Nice. Ik ben niet bepaald handig in dergelijke zaken dusjah :)
wekke
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 08 aug 2009, 12:51
Woonplaats: Olen

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Piussi » za 15 aug 2009, 22:45

Ze hebben blijkbaar de trappen blauw geschilders in Genk.. Geeft wel leuk effect op tv.. Geeft wat meer kleur aan het stadion
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
 
Berichten: 1148
Geregistreerd: zo 30 maart 2008, 11:22
Woonplaats: Geel

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Zeno2 » zo 16 aug 2009, 08:39

Ik ben geen voorstander van geverfde treden. Evenmin van achteraf geverfde muurtjes e.d.
Dat is goedkope opsmuk voor straatarme clubs om hun afgeleefde stadion een 'frisse look' te geven. Vooral in Zuid-Amerika (oa Argentinie) een vaak voorkomend verschijnsel. Daar worden soms gehele staanvakken geverfd.

Nieuwe stadions hebben dat niet nodig.

Als je begint met verven dan zit je bovendien in een onomkeerbare neerwaartse spiraal want je bent verplicht regelmatig te herverven vanwege de slijtage/verwering. Maar meestal gebeurt dit niet ofwel slordig en zo wordt de aanblik alsmaar armzaliger.

Betongrijs is neutraal. De zitjes, de reklame en de fans moeten voor de kleur zorgen.

In de Jupiler League is Lokeren de grootste verfclub. Wat ze dit jaar met die roze/rode verf hebben uitgespookt tart alle verbeelding :vomit: .
Zeno2
 
Berichten: 329
Geregistreerd: di 03 maart 2009, 20:37

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor krcgenk » za 22 aug 2009, 10:55

Afbeelding


Blijkbaar hebben ze nu ook de treden van de bovenste ring geverfd. Ik vind het een verbetering omdat beton na een tijd ook verkleurt en donker (bruinachtig) wordt. Dan heb ik liever dat ze het verven. Een tapis-plein zal te duur zijn in het onderhoud denk ik.
krcgenk
 
Berichten: 42
Geregistreerd: vr 29 mei 2009, 16:42

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Chimaera » za 22 aug 2009, 11:12

Ik denk dat je tapis plein ook wel zal verkleuren in de zon hoor ;)
Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Zeno2 » di 25 aug 2009, 20:04

Zeno2
 
Berichten: 329
Geregistreerd: di 03 maart 2009, 20:37

Re: Cristal Arena (Genk - 24.604)

Berichtdoor Piussi » di 25 aug 2009, 20:37

Amai die tickets zijn daar precies ook doelbewust verkocht :dance:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
 
Berichten: 1148
Geregistreerd: zo 30 maart 2008, 11:22
Woonplaats: Geel

Re: Cristal Arena [KRC Genk - 24.604]

Berichtdoor Chimaera » do 26 nov 2009, 15:25

Eindelijk heb ik de stadionfiche gemaakt (zie eerste post). Een lading foto's volgt nog, misschien vanavond nog.
Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: Cristal Arena [KRC Genk - 24.604]

Berichtdoor witn » do 17 dec 2009, 13:59


VLAAMS GELD VOOR UITBREIDING STADION

GENK - De stad Genk zit in de running voor een goedkope lening van 10miljoen euro voor de uitbreiding van de Cristal Arena. Khalid Sellam

De kans bestaat nog steeds dat Genk een gaststad wordt tijdens het WK Voetbal in 2018 of 2022. Genk komt daarvoor zelfs in aanmerking voor Vlaamse middelen. Voetbalclubs RC Genk, AA Gent en de stad Antwerpen willen een beroep doen op een lening met lage rentevoet van de Vlaamse overheid en zitten nog steeds in de running.

De kandidaat-steden dienden een dossier in. Als hun aanvragen worden goedgekeurd kunnen ze in principe rekenen op een lening van ruim tien miljoen euro op voorwaarde dat ze een stadion bouwen met 40.000zitjes. Wie minder plaatsen opneemt in de uitbreidingsplannen, krijgt vijf miljoen euro.

Aanvankelijk was de Vlaamse overheid van plan om slechts twee goedkope leningen toe te kennen. Maar Vlaams minister van Sport en Ruimtelijke Ordening Philippe Muiters (N-VA) besloot een kans te bieden aan iedere club of stad met uitbreidingsplannen.

Vorige week raakte al bekend dat de stad Brugge zo goed als zeker een goedkope lening van tien miljoen euro in de wacht sleept. Het bestuur is van plan om een stadion voor 44.600toeschouwers neer te zetten in het Chartreusegebied. Die plannen worden doorgezet, zelfs al komt het WK in 2018 niet naar België of Nederland. In Gent en Genk wordt afgezien van enige uitbreiding als het vierjaarlijks voetbalfeest niet naar de Lage Landen afzakt.

De beslissing van de Vlaamse regering is goed nieuws voor schepen van Sport Luc Dullers (CD&V) die de kansen van Genk hoog inschat. ‘We zijn zeer content dat de stad nog in aanmerking komt', laat hij weten. ‘We zijn dan ook met alles in orde. Op vlak van ruimtelijke ordening klopt het allemaal en we kunnen voldoen aan de voorwaarden van de Wereldvoetbalbond FIFA.'

Spartacusplan

Concreet zal de huidige capaciteit van het stadion in Waterschei uitgebreid worden van ongeveer 24.000 tot ruim 45.000zitplaatsen. 'Daarnaast willen we ook werken aan de infrastructuur wanneer het WK naar Genk komt. Zo is het mogelijk dat in het Spartacusplan een halte wordt opgenomen aan de Cristal Arena of dat mensen met de trein tot aan het stadion kunnen geraken.'

Naast een verbetering van de mobiliteit verwacht Dullers ook dat het WK een stimulans wordt voor het toerisme in Genk. ‘Er zullen immers mensen zonder ticket zijn die toch de wedstrijd willen volgen in de stad. Het zou een uitgelezen kans zijn om de hele regio op de wereldkaart te zetten.'

De ambitieuze plannen van de stad Genk zijn echter afhankelijk van de FIFA. Als het WK in 2018 of 2022 niet aan kandidaat-landen België en Nederland wordt toegewezen, wordt een eventuele uitbreiding van de Cristal Arena opgedoekt. ‘We hebben nu het meest gezellige stadion van Vlaanderen', vindt burgemeester Wim Dries (CD&V). ‘Zowel de clubs als de stad zien dan ook geen behoefte aan een uitbreiding.' Toch wordt niet uitgesloten dat de capaciteit van de Cristal Arena op termijn wordt vergroot. Verwacht wordt dat de Wereldvoetbalbond FIFA pas in december2010 beslist een beslissing neemt.

Bron: HNB
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: Cristal Arena [KRC Genk - 24.604]

Berichtdoor witn » vr 05 maart 2010, 08:59

27/02/2010

HERBERT HOUBEN IS DE JONGSTE VOORZITTER IN DE HOOGSTE VOETBALKLASSE

Herbert Houben: 'Ik vind de sociale rol van een voetbalvereniging uitermate belangrijk'. rs

GENK - KRC Genk was lang op de sukkel, maar dat had geen gevolgen op commercieel vlak. 'Onze grootste sponsors hebben allemaal voor lange tijd bijgetekend', zegt voorzitter Herbert Houben. Rudi Smeets

De 38-jarige notaris volgde in oktober vorig jaar Harry Lemmens op. KRC Genk verkeerde toen in volle sportieve crisis. Niet meteen een ideale situatie om preses te worden van een van de grootste voetbalclubs van het land, maar binnen de raad van bestuur was er een vrij grote consensus rond de aanstelling. Vlot, intelligent, goed voorkomen, autochtone Genkenaar: qua profiel zat het goed. De jongste zoon van eregouverneur Hilde Houben-Bertrand en kleinzoon van de vroegere minister Alfred Bertrand werd meteen de jongste voorzitter in eerste nationale.

'Het is niet evident om het voetbal en mijn job te combineren met mijn gezin, maar het lukt wel', zegt hij. 'Op zondag probeer ik altijd thuis te zijn. Er moeten al heel belangrijke dingen gebeuren om van dat patroon af te wijken. Gelukkig heb ik een heel begripvolle vrouw.'

'Op kantoor kan ik rekenen op een zeer goed team en Racing Genk is zodanig gereorganiseerd dat ik als voorzitter vooral een superviserende functie heb. Voor het dagelijkse beleid is algemeen directeur Dirk Degraen hoofdverantwoordelijk.'

Jos Vaessen zei dat hij door het voorzitterschap soms te weinig tijd kon steken in zijn bedrijven.'Ja, maar toen had de club nog geen algemeen directeur. Ik ben voorzitter geworden net na de herstructurering van KRC Genk. Op ieder beleidsdomein hebben we nu een fulltime manager. Dat neemt niet weg dat ik gemiddeld twee uur per dag aan het voetbal besteed, maar ik kan dat vrij makkelijk inpassen in mijn agenda. Ik ga geregeld rond de middag en net na de kantooruren naar het stadion. Ik zie dat niet als een opgave omdat voetbal altijd een hobby is geweest. Ik speelde bij Genk VV tot ik naar de universiteit ging en was jaren supporter van Winterslag. Bij de fusie met Waterschei werd ik uiteraard fan van Racing Genk. Acht jaar geleden vroeg Jos Vaessen me om lid te worden van de raad van bestuur en me specifiek bezig te houden met verzekeringen en patrimonium.'

Je moeder is afkomstig van Sint-Truiden, je vader is een Genkenaar. Is de rivaliteit tussen beide clubs bij familiebijeenkomsten een gespreksitem?

'O ja. Mijn moeder woont al jaren in Genk, maar haar hart klopt nog altijd voor STVV. Ik begrijp dat. Supporteren voor een voetbalclub is nu eenmaal niet hetzelfde als een tube tandpasta kopen. Dat merk ik vooral in de aanloop naar de derby. Ik laat me wel eens ontvallen dat ik Sint-Truiden graag in eerste klasse zie. Dan zijn we tenminste zeker van een overwinning, zeg ik er gewoonlijk bij. (lacht) De derby zorgt doorgaans voor een humoristische animositeit.'

Iedere voorzitter wil zijn stempel drukken op een club. Wat zijn jouw prioriteiten?

'Ik vind de sociale rol van een voetbalvereniging uitermate belangrijk. Genk is een multiculturele stad met zo'n 85 nationaliteiten. Qua integratie is het een voorbeeld voor Vlaanderen. Het stadsbestuur heeft daar onder impuls van ex-burgemeester Jef Gabriels veel voor gedaan. Je moet eens door de vroegere mijncités rijden. Daar is van verpaupering geen sprake, integendeel. Ook het voetbal heeft een plaats in dat verhaal. Ik durf onze club gerust het kroonjuweel van de stad noemen. KRC Genk is al decennia een bindmiddel tussen de autochtone en allochtone gemeenschap. Wij proberen die band te versterken door diverse sociale projecten te ondersteunen. Daarom hebben wij een community manager in dienst. Mark Hardy heeft al heel veel initiatieven ontwikkeld om kansarme jongeren een zinvolle tijdsbesteding te geven.'

Racing Genk heeft een van de beste jeugdopleidingen van het land, maar een brede doorstroming naar het A-elftal blijft uit. Een resem buitenlanders leverde de afgelopen jaren nochtans weinig sportief succes op.

'Dat is een moeilijke evenwichtsoefening. Wij willen de jeugd maximale kansen geven, maar tegelijk ambiëren we een plaats in de top van het Belgische voetbal. Die twee doelstellingen lopen niet altijd parallel. Toch moeten we de kaart van de jongeren durven te trekken. Ik droom van een jonge speler uit eigen rangen die uitgroeit tot de absolute vedette van het eerste elftal. Iemand zoals Steven Defour, op voorwaarde dat hij niet na één jaar zwicht voor het geld van een grotere club. Lukaku kan een mooi precedent worden. Hij is nu al een vedette, maar blijft wellicht bij Anderlecht.'

Jos Vaessen was jaren het gezicht van de club, maar nu is het wel heel stil rond hem. Werd hij op een zijspoor gezet?

'Nee, helemaal niet. Hij is nog altijd een van de acht leden van de raad van bestuur en leidt het campusproject. Rond het stadion komt een site met een diensten- en recreatiezone die gerelateerd is aan sport. Een sporthal, een binnenspeeltuin, winkels: het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Het MER-rapport zou binnen twee maanden goedgekeurd moeten zijn, zodat we nog voor de zomervakantie de bouwvergunning hebben. Volgend jaar rond Pasen zou het project klaar moeten zijn.'

Bron: HNB
witn
Beheerder
 
Berichten: 942
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 11:52

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Enigma » do 29 apr 2010, 09:36

Vandaag zou het ontwerp worden voorgesteld
Enigma
 
Berichten: 94
Geregistreerd: vr 24 apr 2009, 14:15

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Frits » do 29 apr 2010, 10:06

Idd,

volg de link

http://www.krcgenk.be/files/WKG_persmap ... steden.pdf

Ziet er niet slecht uit. Niet te spectaculair, maar men moet natuurlijk ook van een reeds bestaande "saaie" constructie beginnen hé.
Frits
 
Berichten: 18
Geregistreerd: di 16 sep 2008, 12:48

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Enigma » do 29 apr 2010, 10:41

WK-verbouwing stadion Genk :



Afbeelding

Ook ontworpen door BAM die blijkbaar partner is van the Bid. Kostprijs 50 milj€
Als dat alles is dat BAM kan presteren hoop ik dat er bij een toewijzing andere architecten worden gekozen
Enigma
 
Berichten: 94
Geregistreerd: vr 24 apr 2009, 14:15

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Chimaera » do 29 apr 2010, 10:48

Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Chimaera » do 29 apr 2010, 10:54



Embedden lukt om de een of andere reden niet, dus gewoon op de link drukken er onder.
Chimaera
Beheerder
 
Berichten: 3771
Geregistreerd: wo 20 feb 2008, 23:38
Woonplaats: Brugge

Re: KRC Genk: sport - en winkelcomplex!

Berichtdoor Tokkie » do 29 apr 2010, 10:56

Ziet er heel mooi uit! Zoals ze zelf zeggen, wordt het intieme en gezellige behouden. Mooi, modern, design en strak, tot nu toe zijn alle maquettes (behalve die van Brugge) meer dan geslaagd! Er begint eindelijk wat schot in te komen:

- Gent heeft enkel nog haar maquette voor haar reeds geplande stadion van 20.000, de aanpassing naar 44.000 moet nog voorgesteld worden.
- Brugge heeft slechts een voorlopig concept gegeven (gelukkig maar).
- Standard heeft slechts een zeer vaag voorstel gegeven van het uitgebreide Sclessin.
- KV Mechelen heeft eveneens slechts een vergelijk gemaakt met een reeds bestaand stadion.
- SVZW eveneens slechts enkele vage schetsen.
- Lokeren eveneens vage schetsen.
- Westerlo nog niets.
- Brussel nog niets, buiten Anderlecht dan, maar dat is geen WK-stadion.
- Antwerpen nog niets.
- STVV (grotendeels) in orde.
- Charleroi is in orde.
- Genk is in orde.
- OH Leuven is in orde.

En hoe zit het eig bij onze Noorderburen?
Avatar gebruiker
Tokkie
 
Berichten: 440
Geregistreerd: do 23 jul 2009, 13:07
Woonplaats: Aalst

VorigeVolgende

Keer terug naar Huidige Stadions

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron